خبرگزاری کار ایران

حمید رسایی خطاب به جبهه پایداری و شورای ائتلاف:

از ابتدا به دین سیاسی شما کافر بودم/ چرا چند هفته بر صورت هم پنجه کشیدید و بعد وحدت کردید؟

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۰۷۶

عضو جبهه پایداری نسبت به لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری واکنش نشان داد و گفت: چرا چند هفته بر صورت هم پنچه کشیدید و چرا جدا شدید و چرا وحدت کردید؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از انتشار لیست ائتلافی بین جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، این لیست با واکنش‌های منفی زیادی روبرو شد، حمید رسایی عضو جبهه‌ پایداری در توئیتر خود نوشت: « آقایان درحال فشار به کاندیداهای مستقلند تا انصراف دهند. به خاطر وحدت! من که از ابتدا به دین سیاسی شما کافر بودم.»

وی همچنین در ادامه افزود: «آقایان اول پاسخ دهند: داماد یکی از اعضای ائتلاف در لیست نهایی است، سابقه اجرایی و سیاسی وفرهنگی وی چیست؟ آقای اکبری تالارپشتی کیست؟ این افراد در بزنگاه‌ها کجا بودند؟»

نماینده مجلس نهم در نامه‌ سر گشاده به حدادعادل و قالیباف نسبت به لیست ارائه شده آنها واکنش نشان داد و نوشت: چرا چند هفته بر صورت هم پنچه کشیدید و چرا جدا شده بودید و چرا الان وحدت کردید؟

نامه سرگشاده حمید رسایی به نفرات اصلی ائتلاف و پایداری

جناب آقای دکتر حداد عادل/ قالیباف

جناب آقای دکتر مرتضی آقاتهرانی/ محصولی

حالا که بعد از پنج روز توزیع اقلام تبلیغی، یک شب مانده به برگزاری انتخابات با یکدیگر وحدت کردید، لطفا به این سئوالات پاسخ دهید:

۱. اساسا چرا حدود دو تا سه هفته به صورت هم پنجه کشیدید؟ چرا با یکدیگر تنش جدی داشتید و مردم را آشفته خاطر کردید؟ به عبارت دیگر چرا جدا شده بودید و چرا الان وحدت کردید؟

۲. سوابق، کارنامه و ویژگی افرادی که به عنوان اصلح به مردم معرفی کرده‌اید، چیست؟ این افراد در بزنگاه‌های سیاسی و التهابات این چند سال که هر کدام به تنهایی شاخصی است برای اندازه‌گیری تعهد انقلابی یک رجل سیاسی، چه کارنامه‌ای دارند؟

۳. داماد یکی از اعضای ائتلاف در لیست نهایی شماست، سابقه اجرایی و سیاسی وفرهنگی وی چیست؟ آقای اکبری تالارپشتی که دو دوره نماینده مجلس بوده، اما برای فعال‌ترین رجال سیاسی کشور گمنام است، بر اساس چه ملاکی در لیست است؟ این افراد چطور به یکباره جای چهره‌های مقبول در بدنه رای‌ساز جامعه را میگیرند؟ فکر نمی‌کنید که افکار عمومی منتظر ایت تا ائتلاف حامیان مالی خود را معرفی کند؟

۴. توصیه امروز رهبر انقلاب برای انتخاب کاندیدای اصلح این بوده: 

[منتخبین باید] افراد مؤمن، شجاع، وظیفه‌شناس، پُرانگیزه، وفادار به مردم، وفادار به انقلاب... وفادار به کشور، سرسخت در مقابل دشمن [باشند]؛ در مقابل دشمن احساس ضعف و اظهار ضعف نداشته باشند، چشم و دلِ حریص به مال دنیا نداشته باشند...

سابقه‌ دلبستگی و انفعال در مقابل دشمن هم بایستی یک نقطه‌ منفی و مردود به حساب بیاید. کسانی که این سابقه را دارند که در مقابل دشمن منفعلند، در مقابل دشمن قدرت ایستادگی ندارند، اعتماد به نفس ندارند، اینها انصافاً برای نمایندگی این ملّت مناسب نیستند. این ملّت اعتماد به نفْس ملّی دارد. (۹۸/۱۱/۲۹)

آقایان به مردم توضیح دهید چرا برخی کاندیداهای مطرح با سابقه روشن و قابل افتخار که تمام این ویژگی‌های مد نظر رهبری را برخوردارند، در لیست پایداری و ائتلاف و حالا در لیست مشترک شما نیستتد اما داماد این فرد و لابی مالی آن فرد در لیست قرار دارند؟ مگر رهبر انقلاب معرفی کنندگان لیست را از باندبازی و رفیق بازی منع نکردند؟

۵. افراد حاضر در لیست پیشنهادی شما به مردم، چه نسبت و کارنامه‌ای با این ویژگی‌های مد نظر رهبری دارند؟ چقدر جریان استکبار جهانی و نفاق داخلی، مدیران لیبرال و غرب‌زده اعتدال و اصلاحات از شنیدن نام آنها واهمه دارند؟

اگر به این سئوالات پاسخ دهید بسیاری از ابهامات مردم برطرف و دلیل انتشار این لیست، مشخص خواهد شد.

حمید رسایی

کاندیدای مستقل از احزاب و وابسته به مردم و جریان انقلابی مدافع نظام

به گزارش ایلنا، بهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای اصول‌گرا بعد چندین ماه جلسه و رایزنی و س از اینکه هر کدام دو لیست جدا گانه ارائه داده بودند، یک روز مانده به پایان تبلیغات انتخاباتی به ائتلاف رسیدند.

زهره لاجوردی، بیژن نوباوه، مرتضی آقاتهرانی، رضا تقی‌پور، غلامحسین رضوانی، علی خضریان و روح‌الله ایزدخواه در این فهرست جایگزین سیدمحمد آقامیری، مجتبی ثابتی، عاطفه خادمی، مصطفی زمانیان، علی شمسی‌پور، سوده نجفی و کیومرث هاشمی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز