خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به ایلنا:

به محض تودیع وثیقه زمینه آزادی بهاره هدایت فراهم می‌شود/ بازداشت‌های اخیر هیچ ارتباطی به انتخابات ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۶۴۱

سخنگوی دستگاه قضایی با بیان اینکه اگر بهاره هدایت ضرب و شتم شده است باید به قوه قضاییه اعلام کند گفت: به محض تودیع وثیقه زمینه آزادی بهاره هدایت فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاهع قضایی کشور در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر بازداشت برخی فعالان سیاسی در آستانه انتخابات و نگرانی جامعه از این موضوع و به ویژه موضوع بازداشت بهاره هدایت که گفته می‌شود توسط حراست دانشگاه بازداشت و در فرآیند انتقال به زندان اوین مورد ضرب و شتم قرار گرفته و همین مسأله منجر به اعتصاب غذای وی شده است، گفت: هیچ ارتباطی بین این بازداشت‌ها و انتخابات وجود ندارد و این بازداشت هم در داخل حراست دانشگاه انجام نشده و خارج دانشگاه بوده است و البته اتهام ایشان ارتباطی به مسأله انتخابات ندارد و اتهامات دیگری داشته و تحت تعقیب بودند.

وی افزود: اگر این فرد ادعایی مبنی بر ضرب و شتم دارد حتما باید اعلام کند که در قوه قضاییه بررسی شود. این خبر را هم در رابطه با ایشان اعلام می‌کنم که قرار وثیقه این متهم تعیین و به خانواده ایشان اعلام شده که به محض تودیع زمینه آزادی متهم فراهم می‌شود؛ آخرین خبر داده شده به بنده حضور خانواده در دادسرا است که احتمالا باعث آزادی در ساعات دیگر خواهد شد.

اسماعیلی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرونده ندا ناجی نیز گفت: رای قطعی پرونده این فرد نیز صادر شده که البته در دادگاه تجدیدنظر به یک دوم کاهش پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز