خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوه قضائیه:

برگزاری دادگاه‌های اغتشاشگران آبان ماه در دستور کار است/ صدور رای پرونده امیر آلمانی

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۵۷۴

سخنگوی قوه قضائیه با تاکید بر اینکه صف اغتشاش‌گران از معترضان آبانماه برای دستگاه قضا جداست از برگزاری دادگاه آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضایی کشور در نشست خبری صبح امروز خود در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده لیدرهای ناآرامی‌های آبانماه، گفت: ما سیاست خود را اعلام کردیم که صف معترضان را از اغتشاشگران جدا می‌دانیم.

وی افزود: در خصوص بازداشتی‌ها اعلام کردیم هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف صورت بگیرد و برگزاری دادگاه‌های اغتشاشگران در دستور کار است که البته در این مدت این افراد هم به دو گروه تقسیم شدند؛ جمعی از عناصر اصلی شناسایی شدند که اموال دولتی را به آتش کشیدند و اماکن متعلق به مردم را تخریب کردند که متناسب با اعمالشان مجازات‌های قانونی پیش‌بینی شده است که بسیاری محاکمه شده اند که حکم بدوی آنها صادر شده است.

رای پرونده امیر آلمانی صادر شد

وی افزود: در یک پرونده که مشهور به پرونده امیر آلمانی است که سابقه اعمال مجرمانه داشتند و بعد اغتشاشات بازداشت شدند خودشان از اقداماتشان فیلم تهیه کردند و به ترکیه فرار کردند که بازگردانده شدند. سردسته گروه مدتی در کمپ پناهندگان آلمان بوده که آنجا با سردمداران جریان نفاق ارتباط برقرار کرده است که آرای بدوی این افراد صادر شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز