خبرگزاری کار ایران

به ریاست عارف برگزار شد؛

جزئیات آخرین جلسه شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۹۳۲

‌سی وسومین جلسه شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان به ریاست محمدرضا عارف برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح طلبان، ابتدای این جلسه عارف ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن اظهار امیدواری کرد، الگوی زیست مؤمنانه و مسئولانه آن حضرت به گونه‌ای برای نسل جوان ترسیم شود که زنان ایران نیز بتوانند به مانند آن حضرت در جامعه امروز ایران نقش آفرینی کنند.

اعضای حاضر در این جلسه، ضمن ابراز تأسف از در گذشت رزمنده مبارز و سلحشور، نماینده شجاع مجلس ششم زنده‌یاد ذبیح الله صفایی، این ضایعه را به همراهان و خانواده آن ‌مرحوم تسلیت گفتند و از خدمات و تلاش‌های وی در راستای انسجام بخشی بین اصلاح‌طلبان استان همدان قدردانی کردند.

اعضای شورا ضمن پر اهمیت شمردن مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجدد یادآور شدند که این شورا در طول شکل‌گیری خود در کنار تلاش برای حفظ انسجام بین مجموعه اصلاح‌طلبان، برای حضور مؤثر در انتخابات برنامه داشته، اما شرایط به گونه‌ای برای اصلاح‌طلبان رقم خورد که در ارائه لیست انتخاباتی با محدودیت رو به رو شدند.

در این جلسه ضمن تاکید بر تداوم مسیری که شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان در طول فعالیت خود طی کرده بر ضرورت تقویت وحدت و انسجام اصلاح‌طلبان و خودداری از درگیرشدن با حاشیه‌هایی که جریان رقیب و رسانه‌های آنان به عنوان جنگ‌ روانی ایجاد می‌کنند تاکید شد.

اعضای شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح‌طلبان به مانند ادوار گذشته، ضمن مفروض دانستن ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، این حق را نیز برای خود محفوظ می‌داند که بر اساس راهبرد مصوب خود عمل کند و طبق این راهبرد که تاکید بر ارائه لیست انتخاباتی به شرط باقی‌ماندن نامزدهای شاخص اصلاح‌طلب بود، به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده برای رقابتی عادلانه، جریان اصیل اصلاح‌طلب به مانند رقیب که نامزدهای متکثری برای معرفی به مردم دارند عملا چنین امکانی برای اصلاح‌طلبان فراهم نیست؛ با این وجود احزاب اصلاح‌طلبی که در  معرفی نامزدهای خود در شهر تهران فعال هستند طبق مصوبه شورای عالی مورد احترام هستند.

در ادامه این نشست گزارشی از وضعیت نامزدهای باقیمانده اصلاح‌طلب در حوزه‌های انتخابیه که مورد حمایت شورای اصلاح‌طلبان استانها قرار گرفته‌اند به نشست ارائه شد و تصریح شد که نامزدهای مورد حمایت شورای اصلاح‌طلبان در حوزه‌های انتخابیه باید متعهد به میثاق‌نامه و برنامه سنجش‌پذیر مصوب شورای عالی برای مجلس یازدهم باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز