خبرگزاری کار ایران

سرلشکر رحیم‌صفوی:

دولت نمی‌تواند همه کارها را به تنهایی انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۷۴۸

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: دولت نمی‌تواند همه کارها را به تنهایی انجام دهد. ما زمانی ۳۶ میلیون جمعیت داشتیم و روزانه ۶ میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم. امروز روزانه زیر ۷۰۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کنیم و می‌خواهیم ۸۰ میلیون جمعیت را اداره کنیم. اگر به کمک هم بیاییم کشور ما در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‌گیرد. کمک فقط مالی نیست بلکه حضور ما نیز می‌تواند تاثیر گذار باشد.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی روز جمعه در  هفدهمین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) حجتی بر تمام ائمه هستند.  

وی با اشاره به دستاوردها و پیامدهای انقلاب اسلامی ادامه داد: باید خدا را شکر کنیم که در زمان قاجاریه زندگی نمی‌کنیم و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و قدرت نفوذ اسلام را در عراق و سوریه دیدیم.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در ادامه با اشاره به نقش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت تصریح کرد: اگر حاج قاسم نبود عراق و سوریه سقوط می‌کردند. چه شد حاج قاسم اینقدر محبوب خدا شد؟ آیا عادی است که میلیون‌ها نفر برای تشییع ایشان به خیابان بیایند.

وی در ادامه اظهار داشت: حاج قاسم محبوب خدا و سرباز خدا و اسلام بود. محبوبیت او محصول مکتب اسلام و سال‌های دفاع مقدس و خدمات خیری است که وی به مردم کشور و ملت‌های مظلوم جهان ارائه داده است.

وی افزود: حاج قاسم بعد از  ۸ سال دفاع مقدس به مبارزه با اشرار و تروریست‌ها در سوریه، لبنان و افغانستان مشغول و جبهه ایران بین المللی شد. حاج قاسم با صهیونیست‌ها و اشغالگران و تروریست‌ها مقابله کرد.

صفوی در ادامه تصریح کرد: حاج قاسم چون بنده خدا بود و از سلسله مراتب ولایت اطاعت می‌کرد و انسانی اهل عمل صالح بود، در دل مردم جای دارد. او بعد از جنگ هم به جهاد روی آورد و آن را ترک نکرد. جهاد برای او عمل صالح بود.  

رییس هیات امنای خیریه امدادگران عاشورا ادامه داد: ما در برنامه پنج سال آینده سه بُعد گسترش، هم‌افزایی و تعامل و توجه به پیشگیری و بهداشت را در موسسه دنبال کنیم. برای اینکه بتوانیم خدمات بهداشتی و درمانی بیشتری ارائه دهیم باید منابع بیشتری داشته باشیم.

رحیم‌صفوی ادامه داد: ما بودجه دولتی نداریم و یک نهاد مردمی هستیم. اگر تعداد حامیان و نیکوکاران افزایش یابد قصد داریم خدمات خود را به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم. این هدف احتیاج به کمک‌های خیرین عزیز دارد. ما می‌خواهیم با همه نهادها که در کار تخصصی در حوزه درمان به مردم کمک می‌کنند و پزشکان عالیقدر تعامل داشته باشیم.

وی  تاکید کرد: ۴۴ کارخانه تولید دارو با خیریه ما همکاری دارند. ما پزشکانی داریم که غیر از درمان مریض‌ها، به موسسه کمک‌های نقدی نیز می‌کنند. ما به این تصمیم رسیدیم در سال ۹۹ به بحث پیشگیری و معنویت درمانی بپردازیم. اینکه آداب اسلامی را که باعث سکینه و آرامش است، در خانواده ها ترویج دهیم. نماز و قرآن خواندن آرامشی به انسان می‌دهد. فردی که سرطان دارد اگر ایمان به خدا و ائمه داشته باشد به طور قطع در حفظ روحیه او تاثیر گذار است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در پایان افزود: دولت نمی‌تواند همه کارها را به تنهایی انجام دهد. ما زمانی ۳۶ میلیون جمعیت داشتیم و روزانه ۶ میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم. امروز روزانه زیر ۷۰۰ هزار  بشکه نفت صادر می‌کنیم و می‌خواهیم ۸۰ میلیون جمعیت را اداره کنیم. اگر به کمک هم بیاییم کشور ما در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‌گیرد. کمک فقط مالی نیست بلکه حضور ما نیز می‌تواند تاثیر گذار باشد.

هفدهمین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا با حضور سرلشکر سیدیحیی صفوی مشاور عالی فرماندهی کل قوا، سردار فروتن و ایرج حریر چی معاون وزیر بهداشت صبح امروز (جمعه) در مرکز امدادگرایان برگزار شد.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز