خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

مردم ایران دوم اسفند موشک‌ها را به قلب آمریکا و رئیس‌جمهور تروریست آن شلیک می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۶۹۳

فرمانده کل سپاه گفت: هنر مردم این بود که جهان را غافلگیر کردند و همانگونه که در بیست و دوم بهمن به دشمن سیلی زدید، بار دیگر در دوم اسفند پای صندوق‌های رای، موشک‌ها را به قلب آمریکا و رئیس‌جمهور تروریست آن شلیک می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اربعین شهادت سردار سلیمانی شامگاه پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه ۹۸ در مصلی امام خمینی گفت: امشب میهمان درخشان‌ترین ستاره‌های جاودان اسلام هستیم. چهل روز است رخسار زیبای سردار بزرگ و تکرار نشدنی جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید ابومهدی المهندس، پاسدار جعفری ، پاسدار شهید شهروز مظفری، هادی طارمی، وحید زمانی نیا، و سردار علی اضعر پاشاپور را ندیده‌ایم اما با حضور معنوی آنها زندگی کرده‌ایم.

وی با اشاره به خوانده شدن وصیت نامه سردار سلیمانی توسط فرمانده سپاه قدس گفت: امشب قاسم با زبان اسماعیل با ما سخن گفت؛ دستیابی به بلندای جایگاه این مجاهد شهید برای بنده امکان‌پذیر نیست‌.

فرمانده سپاه اظهار کرد: کلمات نمی‌توانند توصیف‌گر کسی شوند که در متن عالم جاری شده، قلب‌ها را تسخیر کرد چشم‌ها را چشمه اشک کرده است و جهان را با بعثت و برانگیختگی جدیدی روبرو ساخته است.

وی با بیان اینکه ستایش و ابعاد عظیم این شخصیت بزرگ فقط با کلام الهی قرآن امکان پذیر است، گفت: حاج قاسم محصول نماز شب بود که خدا به او مقام محمود بخشید، او بارقه‌ای از جلوه محمود نبوی را در وجود خود جلوه‌گر ساخته بود.

سلامی ادامه داد: او مصداق "محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء  بینهم" بود، قاسم در مقابل دشمن‌ها مانند کوه استوار بود، از امیر مومنان آموخته بود که اگر کوه‌ها بجنبند، نباید بجنبد و در مقابل دشمن گام‌هایش استوار بود و زره‌اش پشت نداشت و به دشمن پشت نمی‌کرد. اما برای مومنان، در مقابل پدر مادر و مردم جای جای دنیا رئوف، خاکی و خاضع بود و بال محبتش برای آنها باز بود.

وی با بیان اینکه خدا را دوست می‌داشت و خداوند او را دوست می‌داشت و در راه خدا جهاد می‌کرد، گفت: ۴۱ سال لباس جهاد را از تن به در نکرد همیشه در هجرت بود و می‌دانست هجرت روح جهاد است؛ او احیاگر مکتب شهادت و جهاد بود در زمانی که دشمنان می‌گفتند: "از وین تا برلین از شرق تا غرب کاری می‌کنیم که همه جوانان شلوار جین و کفش‌های نایک بپوشند، بر پیشانی جوانان پیشانی‌بند جهاد و شهادت بست.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه حاج قاسم نه پشت میز و نه خانه‌نشین بود، گفت : بیابان‌ها او را بیشتر از خیابان‌ها می‌شناختند. هندوکش و دره پنجشیر و بامیان در افغانستان او را بهتر از افغانستانی‌ها می‌شناختند.

وی ادامه داد: هرجا مظلومی بود، قاسم و سپاهش آنجا بودند و می‌جنگیدند و سپر بلای امت بودند و مانند مالک اشتر همواره به خیمه دشمن نزدیک بود.

فرمانده کل سپاه گفت: تکه کلام قاسم این بود که «فدای شما بشوم»، این صرفاً یک کلمه نبود، بلکه حرف دل او بود تا برای مردم فدا شود. او تکیه‌گاه و دلنشین بود؛ او رخساره میدانی ولی‌فقیه بود و جز به اوامر رهبر عظیم الشأن‌مان به چیز دیگری نمی‌اندیشید.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه هر آنچه اجرا می‌کرد دقیقا همانی بود که رهبرمان فرموده بود، عنوان کرد: او دلداده حضرت فاطمه بود و برای خود عالمی داشت که ما را یارای شناخت دنیای روحانی او نیست.

وی گفت: آخرین پیامک‌های دختر عزیزش به دختر من در نزدیکی‌های شهادت این بود که بابا ۲۰ روز است نیامده، دلم برای او تنگ شده دعا کنید برگردد.

فرمانده سپاه با بیان اینکه قاسم سلیمانی خون‌بهای آرامش یک ملت بود، عنوان کرد: وقتی او وارد میدان جنگ با صهیونیست‌ها شد، فلسطینی‌ها با سنگ می‌جنگیدند، او کاری کرد که امروز غزه، کرانه باختری و شمال فلسطین میدان فوران آتش علیه صهیونیست‌ها است؛ به طوریکه دور خود دیوار کشیدند، حاج قاسم اسرائیل را حبس کرده بود.

سردار سلامی ادامه داد: او در میدان جنگ لبنان در برابر صهیونیست‌ها مستقیما حضور داشت، زندگی در خطر، هنر او بود. او در مدیترانه ایستاد تا مسلمانان در خطر قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه او سیاست آمریکایی‌ها برای ایجاد خاورمیانه جدید را به شکست کشاند، تاکید کرد: حاج قاسم آنقدر قدرت ساخت که اگر صهیونیست‌ها بیخ مرزشان کمی گوش شنوا داشته باشند، زبان ایرانی‌ها، حجازی‌ها، لبنانی‌ها و پاکستانی‌ها را خواهند شنید.

فرمانده کل سپاه با اشاره به سخنان یک مقام صهیونیست درباره اینکه با آمریکایی‌ها برای زدن ایرانی‌ها در سوریه و عراق تقسیم کار کرده‌ایم، گفت: به آنها می‌گوییم که اشتباه می‌کنید مثل همیشه، به شما می‌گوییم و این کلام با عمل همراه است دست از پا خطا کنید هر دوی شما را می‌زنیم.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: بارها به آنها گفته‌ایم روی آمریکا حساب نکنید، آنها یا دیر می‌رسند یا نمی‌رسند، اگر می‌خواهید حسابی اینگونه باز کنید حتما به دریا نگاه کنید چراکه آنجا نقطه نهایی سکونت شماست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به سهم خودم به‌عنوان یک سرباز کوچک فدایی ملت، قدم‌های شما را می‌بوسم آنجا که همه آمدید و حاج قاسم و یارانش را به خدا سپردید.

 وی افزود: بارها به آنها گفته‌ایم روی آمریکا حساب باز نکنید، آنها یا دیر می‌رسند یا نمی‌رسند، اگر می‌خواهید حسابی اینگونه باز کنید حتما به دریا نگاه کنید چراکه آنجا نقطه نهایی سکونت شما است.

فرمانده سپاه گفت: به‌عنوان یک سرباز کوچک فدایی ملت، قدم‌های شما را می‌بوسم آنجا که همه آمدید و حاج قاسم و یارانش را به خدا سپردید.

وی ادامه داد: هنر مردم این بود که جهان را غافلگیر کردند و همانگونه که در بیست و دوم بهمن به دشمن سیلی زدید، بار دیگر در دوم اسفند پای صندوق‌های رای، موشک‌ها را به قلب آمریکا و رئیس‌جمهور تروریست آن شلیک می‌کنید.

سلامی در پایان با تاکید بر اینکه سردار قاسم سلیمانی امروز تکثیر شده و جبهه مقاومت سامان جدید و انقلاب نفس جدیدی گرفته است، گفت: آمریکا سیلی خورد اما سیلی بزرگ و نهایی ادامه دارد تا آخرین سرباز آمریکایی از بلاد اسلامی خارج شود و این حقیقت نزدیک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز