خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جبهه جهادگران:

حضور قالیباف سومین شکست را به اصولگرایان تحمیل خواهد کرد/ دوران مدیریت لودری تمام شده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۶۵۳

دبیرکل جبهه جهادگران با بیان اینکه دوران مدیریت لودری تمام شده است، گفت: من آقای قالیباف را به مناظره دعوت می کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در نشست خبری خود در خصوص نحوه فعالیت این جبهه، گفت: جبهه جهادگران ایران اسلامی در قالب یک ائتلاف مردمی فعالیت می‌کند و هدف آن جهت سربلندی و بالندگی ایران در همه عرصه ها است.

وی ادامه داد: در آستانه انتخابات مجلس یازدهم طی یک فراخوان عمومی ۴۵۰ نفر از کاندیدا‌های حوزه انتخابیه تهران با ارائه رزومه به ستاد جهادگران برای حضور در لیست این جبهه ابراز تمایل کردند که در سه مرحله با انتخاب و نظر طرفداران خود و اعضای جهادگران مورد ارزیابی قرار گرفتند، در این مراحل لیست‌های ۱۲۴ نفری و ۹۰ نفری تشکیل شد و در پایان با نظرسنجی به لیست نهایی ۲۶ نفره رسیدیم که به اطلاع مردم رسید.

وهاب عزیزی خاطرنشان کرد: امروز ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ لیست تکمیلی و نهایی جهادگران (ائتلاف نیرو‌های انقلاب) با سر لیستی سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به استحضار رسانه‌ها و مردم شریف ایران اعلام می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد که جبهه جهادگران ایران اسلامی به لطف و عنایت خداوند در بین کاندیدا‌های خود املاک نجومی بگیر و حقوق نجومی بگیر ندارد.

دبیرکل این جبهه سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تمامی نامزد‌هایی که از طرف جبهه جهادگران ایران اسلامی گزینش و معرفی شده‌اند انسان‌هایی سالم و پاک دست هستند که جهت نهادینه کردن تفکر جهادی و تشکیل فراکسیون جهادگران در مجلس شورای اسلامی و پیگیری مطالبات به حق مردم پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: ما به جبهه جهادگران در این دوره مصمم‌تر از ادوار گذشته وارد رقابت‌های انتخاباتی می‌شویم، چرا که معتقد هستیم سیستم مدیریتی و قانون گذاری کشور در چهل سال گذشته نتوانسته است رضایت مردم و رهبری را جلب نماید.

عزیزی افزود: شاکله کشور مان از تیغ بی تدبیری اصحاب دروغ و شعار زخمی و رنجور است. تفکر جهادی برای نجات انقلاب از دست نااهلان نانجیب برنامه دارد. ما معتقدیم تنها تفکر جهادی است که می‌تواند به این همه نابسامانی سامان دهد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه و فشاری که از این ناحیه به مردم وارد آمده است، اظهار داشت: کار به جایی رسیده است که مردم در فراهم کردن ابتدائی‌ترین نیاز‌های خود مشکل جدی دارند و عده‌ای مست قدرت چشم از واقعیت‌ها بسته‌اند و به هیچ توصیه و رهنمودی هم توجه نمی‌کنند. متاسفانه برخی علیرغم اینکه شعار ولایت پذیری می‌دهند اما شعور ولایت پذیری ندارند.

دبیرکل جبهه جهادگران در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست، بیان داشت: آن‌هایی که ادعای سرداری دارند بروند و زندگی سرداری را از حاج قاسم سلیمانی یاد بگیرند، ایشان تفکر و زندگی جهادی داشت اما رفتارهای امروزی دیگر جهادی نیست ، اینکه برای تهیه لیست انتخاباتی من سه نفر معرفی کنم و تو هم دونفر معرفی کن تفکر سهم خواهی است.

وی با بیان اینکه جریان اصولگرایی را در لبه پرتگاه شکست می‌بینم، خاطرنشان کرد: با وجود جریانی که از اردوگاه شهرداری وارد سیاست شد اصولگرایان بار دیگر شکست خواهند خورد، من دو ماه قبل پیش بینی کردم و گفتم اصولگرایان اکنون متوجه نیستند اما به زودی متوجه خواهند شد که حضور آقای قالیباف سومین شکست را به اصولگرایان تحمیل خواهد کرد.

عزیزی با بیان اینکه دوران مدیریت لودری تمام شده است، گفت: من آقای قالیباف را به مناظره دعوت می‌کنم و معتقدم قالیباف هنوز آمادگی حضور در مجلس را ندارد.

وی در پایان درخصوص اینکه چرا قالیباف را آماده حضور در مجلس نمی‌داند، تصریح کرد: قالیباف تاکنون چه در شهرداری و چه در عرصه های دیگر در هر کجا که کار کرده، فقط دستور داده است و دیگران اجرا کرده‌اند در حالی‌که مجلس فضای مشورت و همفکری است، به نظرم قالیباف مناسب این عرصه نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز