خبرگزاری کار ایران

واعظی در آیین افتتاح فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز:

حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه طی دو سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی افتتاح شده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۲۲

رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که به رغم فشارهای فزاینده دشمنان بویژه در حوزه اقتصادی ، طی دو سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی، حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در عرصه های گوناگون به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی روز پنجشنبه در آیین افتتاح فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال ، ۶ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در بخش‌های مختلف استان آذربایجان شرقی افتتاح شد که این بیانگر شکست طرحهای دشمنان و حرکت رو به رشد کشور است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  از تلاش‌ مسئولان استان آذربایجان شرقی در راستای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در این استان قدردانی کرد.

وی با ابراز خرسندی از انسجام و همبستگی مسئولان استان گفت:  نماینده ولی فقیه در استان سرمنشأ فعالیت‌های مثبت و وحدت‌بخش میان مسئولان استان هستند همچنان که استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس و سایر مسئولان نیز افرادی دلسوز و زحمتکش می باشند.

واعظی بهره‌برداری از خط یک قطار شهری تبریز را خدمتی شایسته به مردم تبریز برشمرد و افزود: خوشبختانه مدیرعامل قطار شهری تبریز این وعده را دادند که هر سه ماه یکبار بخشی از قطار شهری تبریز به بهره‌برداری خواهد رسید که این خبری خوش برای مردم این شهر است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کلان‌شهرها توسعه قطار شهری و حمل و نقل عمومی ضروری است و باید اینگونه تسهیلات را برای مردم در این مناطق فراهم کنیم، گفت: توسعه قطار شهری ضمن کمک به محیط زیست و کاهش آلودگی هوا، رفت و آمد مردم  را بسیار تسهیل می کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی استانی فعال و پویا در بخش‌های مختلف است، گفت: براساس گزارش مسئولان استان در دهه فجر امسال حدود ۶ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در بخش‌های مختلف این استان به بهره‌برداری رسیده است و این بسیار حائز اهمیت است؛ این در حالی است که در ۲ سفر رئیس جمهور به این استان حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در زمینه‌های گوناگون به بهره‌برداری رسیده است.

واعظی تأکید کرد: این حرکت خوب در مسیر توسعه مغایر با تبلیغات رسانه‌های خارجی مبنی بر فلج شدن اقتصاد ایران با تحریم‌های سخت آمریکا است. البته تحریم و فشار حداکثری آمریکا مشکلاتی برای معیشت مردم بوجود آورده است، اما هر چه آنها فشار را بیشتر می‌کنند، عزم و اراده مردم ملت برای استقامت بیشتر تا شکست دشمنان، افزایش می‌یابد.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مردم با ایستادگی خود به دشمنان اعلام کردند که شما نمی‌توانید با فشار حداکثری و تحریم به اهداف خود برسید و ملت ما را بشکنید.

واعظی با بیان اینکه امروز از همه فشارها عبور کرده و در سراسر کشور پروژه‌های بزرگی در حال اجرا است، گفت: ملت بزرگ ایران در تمامی صحنه‌ها نشان دادند که می‌توانند دشمن را شکست دهند و نمونه بارز آن حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور بود که نشان داد ملت پشتیبان نظام و رهبری بوده و در مسیر توسعه و آبادانی کشور و دستیابی به اهداف انقلاب مستحکم در صحنه هستند.

رئیس دفتر رئیس جمهور مردم آذربایجان را در همه صحنه‌های انقلاب بویژه در زمینه حفظ امنیت و منافع کشور پیشتاز دانست و گفت: حضور این مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به شرایط جوی و در زیر بارش برف و سرمای هوا نشان از شجاعت و تعصب آنها به انقلاب و رهبری دارد که باید از این حضور قدردانی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز