خبرگزاری کار ایران

امیری در گفت‌وگو با ایلنا:

نباید در هر انتخاباتی عده‌ای را از قطار انقلاب پیاده کنیم/ خط گذاشتن بین مردم به صلاح امنیت ملی و مصلحت کشور نیست.

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۲۹۲

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: نباید به بهانه‌های سیاسی در هر انتخابات تعدادی را از قطار انقلاب پیدا کنیم باید مشارکت حداکثری و جاذبه در حد اعلا داشته باشیم.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ما به کدامین اهدافی که مدنظر بنیان‌گذاران جمهوری اسلامی ایران بوده است دست نیافته‌ایم و چه کم و کاستی‌های وجود دارد، گفت: انقلاب اسلامی هنوز به آن آرمان‌هایی که مد نظر حضرت امام و مقام معظم رهبری است کامل نرسیده و ما در واقع در مسیر رسیدن به آن آرمان‌ها هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری تاکید کرد: قاعدتا باید هرسال نسبت به سال‌های دیگر در جهت تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی که در قانون اساسی تبلور پیدا کرده است گام‌های بلندتری برداریم و شتاب بیشتری برای رسیدن به آن‌ها بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم با سلایق و علایق مختلف سیاسی و اقوام گوناگون از جمله مواردی است که به تقویت نظام جمهوری اسلامی و جمهوریت نظام کمک می‌کند.

امیری درخصوص این‌که این روزها عده‌ای جامعه را با خط انقلابی و غیر انقلابی را اندازه‌گیری می‌کنند، گفت: ما ملت واحدی هستیم تقسیم کردن مردم به گروه‌ها و خط گذاشتن بین آن‌ها به هیچ وجه به صلاح امنیت ملی و مصلحت کشور نیست.

وی ادامه داد: ما کشور یکپارچه‌ای هستیم مقام معظم رهبری رهبر همه مردم با هر ذوق، سلیقه و قومیت هستند نباید به بهانه‌های سیاسی در هر انتخابات تعدادی را از قطار انقلاب پیدا کنیم باید مشارکت حداکثری و جاذبه در حد اعلا داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره قانون شفافیت منابع مالی نامزدهای انتخابات مجلس گفت: قانون شفافیت مالی نمایندگان را به آقای رئیس‌جمهور ارسال کردیم، ایشان هم به وزارت کشور فرستاد که توسط این وزارت‌خانه به استانداری‌ها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز