خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

دعوت حزب اعتدال و توسعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۰۲۷

حزب اعتدال و توسعه در بیانیه‌ای بر مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه به رغم ناخرسندی‌ از برخی کاستی‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حزب اعتدال و توسعه روز چهارشنبه و در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  در بیانیه‌ای با دعوت از تمامی آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران برای حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات دوم اسفندماه، اعلام داشت: انتخابات یکی از ابزارهای تحقق عینی آرمان نهضت ملت مسلمان ایران، متجلی در شعارِ اصیل «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بوده و به تأسی از منویات مقام معظم رهبری بر ضرورت تعهد عملی تمامی ارکان و وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی در پاسداری از این میراثِ پربرکت امام راحل، تاکید می‌شود.

حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: این حزب به عنوان یکی از جریان‌های اصیل، معتقد و وفادار به نظام جمهوری اسلامی، طی بیش از دو دهه فعالیت در عرصه سیاسی ایران، در همه فراز و فرودها و به رغم محدودیت‌ها در برخی مقاطع تاریخی، همواره بر ضرورت حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری احاد مردم در انتخابات تاکید داشته و با اعتقاد به این مهم که حضور نامزدهایی از همه سلایق، حق مسلم رای‌دهندگان و جناح‌های سیاسی و از پیش‌نیازهای برگزاری انتخاباتی پرشور است، از هیچ کوششی برای رقابتی‌تر شدن انتخابات دریغ نکرده است.

این بیانیه خاطرنشان کرد: با عنایت به شرایط داخلی کشور، تهدیدات فزاینده خارجی و لزوم وحدت و انسجام ملی، تداوم و تعمیق آرایش سیاسی احزاب و جریان‌های همسو در انتخابات آتی ضروری به نظر می‌رسد. لذا از کلیه این گروه‌ها دعوت می‌شود تا در فرصت کوتاه باقی‌مانده، برای تقویت تعاملات فی‌مابین و حمایت از نامزدهای مورد توافق تلاش کنند. بر همین اساس نیز از تشکیلات حزب در همه استان‌ها خواسته شده است همراهی با جریان‌ها و احزاب همسو را بنابر اقتضائات محلی در هر حوزه انتخابیه با جدیت در دستور کار قرار دهند.

حزب اعتدال و توسعه ضمن یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهوری مبنی بر برکات برگزاری انتخاباتی پرشور به‌ویژه در کمک به مدیریت بهینه شرایط ویژه کشور و کم‌اثر کردن حداکثری دسیسه‌های شوم دشمنان خارجی، از ملت شریف و بزرگوار ایران با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی می‌خواهد به رغم ناخرسندی‌ از برخی کاستی‌ها، با مشارکتی حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه، بار دیگر عزم خود را بر تحکیم جمهوریت نظام به نمایش بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز