خبرگزاری کار ایران

میرسلیم در گفت‌وگو با ایلنا:

مذاکره هیچ خیری برای ما ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۷۷۳

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: نباید به مذاکره با آمریکا دلخوش باشیم. مذاکره هیچ خیری برای ما ندارد.

سیدمصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با ایلنا، در ارتباط با طرح آمریکایی معامله قرن، در پاسخ به این پرسش که چرا آمریکا توانسته اسرائیل‌هراسی را به ایران هراسی بدل کند؟ گفت: ما باید دشمنانمان را خوب بشناسیم. از بدو انقلاب و بعد از شکستی که از پیروزی انقلاب خوردند، آمریکایی‌ها ده‌ها موسسه تحقیقاتی برای فهم چرایی رخداد انقلاب اسلامی تاسیس کرده‌اند. برمبنای این اطلاعات شروع به فتنه‌گری و توطئه کردند. اقداماتشان برای تضعیف ما و بر مبنای مطالعه بود.

وی افزود: متقابلا ما هم باید آمریکا‌شناسی کنیم. باید مطالعه دشمن در فهرست کارهای اساسی ما قرار بگیرد. باید بفهمیم که چگونه علیه ما توطئه می‌کند. نباید به مذاکره با آمریکا دلخوش باشیم. مذاکره هیچ چیزی برای ما ندارد. مذاکره خیری برای ما ندارد. آنها همواره دشمن ما بودند و هستند.

میرسلیم در پاسخ به این پرسش که تاکنون هم فعالیت‌های بسیاری در رابطه با آمریکا شناسی شده است، دستاورد این هزینه چه بوده است؟ اظهار کرد: خوشبختانه به نتایج مهمی رسیدیم. حتی برای عوام غیردانشگاهی اثبات شد که هیچ گونه اعتمادی به آمریکا نمی‌توانیم بکنیم. نمونه آخر آن شعار ضدتروریسم آمریکا بود که دیدیم ترامپ خود چه کرد، سردار سلیمانی را با دستور تروریستی خود شهید کرد. به طور رسمی اعلام کرد که من خود سردار را کشته‌ام.

میر سلیم در واکنش به اعتراضات آبان ۹۸ گفت: این اعتراضات به موجب مشکلات معیشتی مردم بود. این حق مردم است. باید به حق مردم رسیدگی شود. شش سال ما فرصت را از دست دادیم با امید اینکه با آمریکا و اروپا مذاکره کنیم. باید چاره جویی کنیم و مشکلات مردم را حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز