خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم کاسب‌ها را از کسانی که به دنبال انجام کار آمده‌اند، تشخیص می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۷۲۵

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: کسانی که به جای انتخابات از انتصابات حرف می‌زنند کاسب هستند، مردم کاسب‌ها را از کسانی که به دنبال انجام کار آمده‌اند می‌شناسند و می‌توانند تشخیص دهند.

محمد عراقی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره انتخابات مجلس و اینکه عده‌ای می‌گویند این انتخابات انتصابی است اظهار داشت: این افراد کم‌لطفی می‌کنند خودشان هم از این طریق وارد شده‌اند و اگر امروز این ادعا را دارند عملکرد خودشان هم زیر سوال می‌رود.

وی افزود: ما نمی‌گوییم اشکال نداریم اما این انتخابات جزو سالم‌ترین انتخابات است.

عراقی با تاکید بر اینکه کسانی که این حرف را می‌زنند کاسب هستند، گفت: مردم کاسب‌ها را از کسانی که به دنبال انجام کار آمده‌اند می‌شناسند و می‌توانند تشخیص دهند و عده‌ای در این میان به دنبال آشوب هستند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه درباره طرح معامله قرن گرفت: معامله قرن قبل از تولد مرد.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰ سال است که جریانی می‌خواهد شعله انتفاضه را خاموش کند اما موفق نخواهند شد و روح جدیدی به منطقه دمیده می‌شود.

محمد عراقی درباره وضعیت منطقه پس از شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی نماد ایستادگی بود و شهادت ایشان مقاوت را در منطقه تقویت می‌کند.

وی ادامه داد: آینده منطقه با آرمان‌های سردار سلیمانی گره خورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز