خبرگزاری کار ایران

دعوت حزب اعتدال و توسعه از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۶۲۷

حزب اعتدال و توسعه به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه از آحاد مردم ایران برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، حزب اعتدال و توسعه به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه از آحاد مردم ایران برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«ملت بزرگوار ایران، امسال در حالی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می‌گیرند که با تحمل سختی‌ها و مقاومتی بی‌نظیر و تاریخ‌ساز، بی‌سابقه‌ترین تحریم‌های ظالمانه دشمن را کم‌اثر کرده‌اند.

این مقاومت، برآمده از همان اراده‌ای است که به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، توانست پس از سال‌ها مبارزه در ۲۲ بهمن ۵۷ بر دیو استبداد داخلی پیروز شود و دست استثمارگران خارجی را از این مرز و بوم قطع کند.

حزب اعتدال و توسعه با یادآوری شرایط حساس کشور عزیزمان ایران و ایامی که معطر به یاد و نام سردار شهیر اسلام و ایران؛ شهید حاج قاسم سلیمانی است اطمینان دارد ۲۲ بهمن امسال نیز با حضور پرشکوه احاد هم‌میهنان به یکی دیگر از جلوه‌های مقاومت، نمایش اراده و همبستگی ملت ایران تبدیل خواهد شد.

بی‌شک خلق حماسه‌ای عظیم در ۲۲ بهمن امسال، تاکیدی دوباره بر اعتقاد خدشه ناپذیرِ ملت ایران به اصل بنیادین استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بوده و به جهانیان از جمله دشمنان این مرز و بوم نشان می‌دهد احاد ایرانیان، همچون همیشه همراه و یاور نظامِ برآمده از رای ملت بوده و به رغم کاستی‌های ناشی از جنگ تحمیلی اقتصادی، پشتیبان فرزندان خود در همه ارکان نظام از جمله در دولت تدبیر و امید هستند تا آنان با اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب، ضمن تداوم غلبه بر دسیسه‌های خارجی مسیر اعتلای ایران اسلامی را با قوت به پیش ببرند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز