خبرگزاری کار ایران

در حاشیه نشست اقتصاد مقاومتی استان البرز؛

وزیر کشور: خواسته‌های استان پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۴۸۲

وزیر کشور گفت: روند اقتصاد مقاومتی استان البرز مثبت است اما با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی که همزمان با دهه فجر به استان البرز، سفر کرد، پس از پایان نشست اقتصاد مقاومتی استان البرز در جمع خبرنگاران در خصوص اهداف برگزاری نشستهای اقتصاد مقاومتی در استان گفت: در این نشست ها، برنامه ریزی های انجام شده و اولویت های صورت گرفته اعلام و اشکالات، ایرادات و تقاضاها مطرح و این موارد پیگیری می شود.

وزیر کشور با بیان اینکه در سفر به هر استان، در جلسه اقتصاد مقاومتی آن استان شرکت می کنم، اظهار کرد: در نشست اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی نظرات خود را مطرح می کند، سازمان برنامه و بودجه و استاندار گزارش می دهند. وزارت کشور نیز ارزیابی هایی که از استان انجام داده است، در این نشست ها ارائه می کند.

رحمانی فضلی درخصوص نشست امروز اقتصاد مقاومتی استان البرز نیز گفت: در نشست امروز مباحث خوبی ارائه شد، روند کار در شاخصهای کلان مانند حوزه های اشتغال و سرمایه گذاری بسیار خوب است. همچنین روند تورمی در این استان کاهشی بوده و در خصوص آسیب موجود مبنی بر تملیک واحدهای تولیدی از سوی بانک ها که پیش از این، در استان زیاد بوده روند معکوس شده است. هیچ واحد تملیکی جدید توسط بانکها نداریم و بقیه هم در حال واگذاری هستند.

وزیر کشور اضافه کرد: در این نشست چند خواسته مطرح شد که آنچه که در حوزه اختیارات وزارت کشور است، دنبال می کنیم، همچنین آنچه مربوط به وزارتخانه های دیگر است پیگیری خواهیم کرد و آن هایی که نیاز به مصوبه دولت دارند، پیگیری خواهیم کرد.

وزیر کشور همچنین خاطرنشان کرد: در مجموع روند اقتصاد مقاومتی استان البرز مثبت است اما با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم. با این حال دراین نشست اراده جمعی برای ارتقای استان البرز به نحو قابل توجهی مشاهده شد.

وزیر کشور همچنین با اشاره به بازدید صبح امروز از پروژه ادامه آزادراه شهید همت، گفت: با اینکه این موضوع در حوزه تخصصی بنده نیست اما به دلیل اهمیت موضوع و پیگیری هایی که از سوی دولت می شود، بازدیدی از این طرح داشتم. به هرحال طولانی شدن روند پروژه ای که ۱۵-۱۶ کیلومتر بیشتر نیست و ۸سالی طول کشیده،  مناسب نیست. 
    
رحمانی فضلی در همین راستا اشاره کرد: در بازدید امروز از مسئولان پروژه، دلایل طولانی شدن پروژه را سوال کردیم که دلایلی را مطرح کردند اما شاید از نظر بنده این دلایل هم قابل قبول نباشد. هر پروژه ای که شروع می شود باید تمامی ابعاد آن دیده شود. البته با تاکید و فشار مسئولان استانی به ویژه استاندار و تلاش وزیر راه و شهرسازی آقای، قول داده شده، که ان شاا... پروژه اسفند ماه افتتاح شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز