خبرگزاری کار ایران

دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۲۲۴

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم ایران اسلامی خواست همچون چهل سال گذشته با بصیرت بالای سیاسی و شعور دینی و شور انقلابی در راهپیمایی یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن، حضور یابند.

به گزارش ایلنا، متن این پیام بدین شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

بیست‌ودوم بهمن در تاریخ ملت بزرگ ایران، ‌روزی فراموش ناشدنی است که بر قدرت ایمان مردم سرافراز این مرز و بوم، گواهی می‌دهد. ملت نجیب ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن توانست با مدد الهی و رهبری حکیمانه امام راحل(ره)، بنای پوسیده و فاسد چندهزار ساله استبداد، ظلم، فساد، سلطه بیگانگان و لگدمال شدن مردم را واژگون و بنای مردم سالاری دینی را به جای آن پایه‌ریزی کند. در این روز عجز استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در برابر اراده و اتحاد ملت‌‌ها، آشکار گردید و فروغ امید و گرمی حیات در کالبد سرد و افسرده مسلمانان و مستضعفان جهان دمیده شد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در آستانه چهل‌ویکمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی، ضمن تبریک فرارسیدن یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن به محضر امام عصر «ارواحنا له الفداء»، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله‌العالی» و ملت با بصیرت ایران می‌خواهد با توجه به تحولات داخلی و منطقه‌ای از ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا شکسته شدن هیمنه آمریکای تروریست و طرح معامله احمقانه، خبیثانه و شکست‌ خورده قرن، همچون چهل سال گذشته با بصیرت بالای سیاسی و شعور دینی و شور انقلابی خود در راهپیمایی مردمی یوم‌‌الله بیست‌ودوم بهمن، شرکت کنند.

این سازمان در راستای رسالت خطیر خود و همگام با سیل خروشان امت اسلامی با حضور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن بار دیگر اعلام می‌کند که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده است و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های مقدس امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شهدای اسلام و هشت سال دفاع مقدس و سیدالشهدای مدافعان حرم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عهدی دگربار می‌بندد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز