خبرگزاری کار ایران

میرسلیم در گفت‌وگو با ایلنا:

تفرقه کاری شیطانی است/ در مورد سرلیست هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۲۰۴

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: فهرست‌های فرعی و حاشیه‌ای متعددی منتشر خواهد شد و برای رسیدن به ائتلاف به گذشت نیاز است و با غلبۀ نفسانیات نمی‌توان به ائتلاف رسید.

مصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که پیش بینی می‌شود که حداقل سه و یا حتی چهار لیست از درون جریان اصولگرا بیرون خواهد آمد. این پیش‌بینی درست است، گفت: اهتمام بر این بوده که فقط یک فهرست ائتلاف صادر شود. مشکلاتی وجود داشته ولی کاهش یافته است و ان‌شاءالله به همدلی نزدیک می‌شویم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما چرا ایجاد وحدت برای شورای ائتلاف سخت شد و اکنون گفته می‌شود که جبهه پایداری و جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت لیست‌های مستقل منتشر خواهند کرد؟ گفت: ائتلاف در راه حق کاری خدایی است و تفرقه کاری شیطانی است. برای رسیدن به ائتلاف به گذشت نیاز است و با غلبۀ نفسانیات نمی‌توان به ائتلاف رسید.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: البته فهرست‌های فرعی و حاشیه‌ای متعددی منتشر خواهد شد ولی مهم فهرست واحد ائتلاف است.

وی در پاسخ به این سوال که چه افرادی لیست نهایی شورای ائتلاف را تشکیل می‌دهند؟ یعنی نام چه کسانی تاکنون قطعی شده است؟ و چه کسی یا کسانی سرلیست احتمالی شورای ائتلاف اصول‌گرایان خواهند بود، تاکید کرد: اسامی تعداد زیادی از فهرست ائتلاف تاکنون مشخص و پخش شده است و امروز تکمیل خواهد شد. در مورد سرفهرست هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز