خبرگزاری کار ایران

دعوت حزب ندای ایرانیان برای حضور همگانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۱۶۴

حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای از مردم برای حضور پرشور و همگانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

فرا رسیدن دهه‌ مبارکه فجر، یادآور به ثمر نشستن مرارت‌ها و مجاهدت‌های ملتی است که از پس قرن‌ها خودکامگی و استبداد، برای برقراری نظامی مبتنی بر اراده مردم به میدان آمدند و با دست‌های خالی اما دل‌های پرامید، زمینه‌ساز پیروزی جبهه حق‌طلبی و آزادی‌خواهی بر اردوگاه فساد و طاغوت پرستی شدند.

با آن همه رشادت‌ها بود که بهمن ۵۷، به میعادگاه تاریخی ایرانیان مصمم و حق‌جویی تبدیل شد که با هدف دستیابی به استقلال و آزادی، حکومت جمهوری اسلامی ایران را بنیان نهند. پس از آن بود که گوهر پرفروغ انقلاب اسلامی در منطقه‌ ژئوپولتیک خاورمیانه، چراغ راه تمام عدالت‌خواهان ظلم‌ستیز شد و بیست ‎و دوم بهمن به نمادی عزت‌آفرین، وحدت‌بخش و حماسی مبدل گشت.

اما هر چه ندای حق‌طلبی ایرانیان دل‌های بیشتری را از ملت‌های تحت ستم منطقه مجذوب خویش می‌ساخت، خشم و نگرانی ائتلاف نکبت‌بار ارتجاع، صهیونیسم و امپریالیسم از این نفوذ معنوی بیشتر می‌شد. چنانکه با اقداماتی مثل تحمیل جنگ ۸ ساله به ایران و تحریم‌های مکرر تلاش کردند قوت و قدرت اراده مردمی را که حاکم بر سرنوشت خود شده بودند به ضعف و سستی بدل کنند. هر چند چهار دهه مقاومت و استقامت مستمر، ملت ایران را در مقابل طوفان حوادث آبدیده ساخته اما دشمنان این مرز و بوم نیز هر زمان ترفند و توطئه جدیدی ساز می‌کنند.

در آستانه‌ چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب نیز تروریسم دولتی آمریکا وقیحانه یکی از بهترین فرزندان خلف این انقلاب و سردار رشید دل‌ها را از ما گرفت. حاج قاسم سلیمانی، اسوه‌ مقاومت و محبوب دل‌های آزادیخواهان جهان، جان خود را بر سر آرمان‌های انقلابی خود فدا نمود تا ایران و ایرانی سرافراز باقی بماند و البته ایرانیان هم چه نیکو در بی‌سابقه‌ترین تشییع تاریخ این سرزمین، اندوه فراق وی را بدل به همبستگی غرورآفرین ملی کردند تا بار دیگر وعده الهی «بَل احیاءٌ عِندَ ربًهم یرزقون» شهیدان تحقق یابد.

در بیست‌ و دوم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ و هم‌زمان با اربعین شهادت سردار دل‌ها که "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" از شعار فراتر رفته و حفظ آن در مقابل انواع تهدیدات و ترورهای نظامی و اقتصادی، به شعور جمعی و فلسفه‌ی وجودی آحاد ایرانیان مبدل گشته، رویش هزاران نهال انقلابی را از هر قطره‌ی خون حاج قاسم، نظاره‌گر خواهیم بود.

حزب ندای ایرانیان بر خود وظیفه می‌داند به پاسداشت همراهی همیشگی غیورمردان و شیرزنان این مرز پرگهر تا حصول نتیجه‌ مطلوب از پیگیری مجدانه‌ مطالبات به حق مردمی و تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی از پا ننشیند. مهم‌ترین دستاورد انقلاب، شانیت دادن به مردم و نقش آن‌ها در حاکمیت بر سرنوشت خویش است که در اصل ۵۶ قانون اساسی به صراحت بیان شده است. این اصل در تمامی شئون حاکمیت لازم الاجرا است و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برای گذر از موانع و مشکلات هیچ یاوری بهتر و مطمئن‌تر از حمایت مردم ندارد. برای تداوم این حمایت لازم است چه در تدوین قوانین و چه در اجرای آن‌ها، رعایت حقوق تک تک آحاد شهروندان فارغ از دیدگاه‌ها یا سلایق آن‌ها به عنوان مهم‌ترین وظیفه و رسالت حاکمیت مدنظر باشد.

حزب ندای ایرانیان با درک شرایط امروز کشور و مردم فهیم و سربلند ایران، ضمن دعوت از اقشار مختلف ملت، برای حضور در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای نشان دادن وحدت ایران اسلامی به جهانیان و دشمنان این مرزوبوم بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهیدان والامقام و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمان می‌بندد که دوشادوش ملت همیشه در صحنه با تمام قوا در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز