خبرگزاری کار ایران

منصوری در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هیچ لیستی برای انتخابات نخواهد داد/ تغییر حوزه انتخابیه نامزدها بر عهده خودشان است

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۶۷

یک عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: این شورا لیستی را برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ارائه نداده و قصد چنین کاری را هم نخواهد داشت.

آذر منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که گفته می‌شود اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات لیست خواهند داد، گفت: مصوبه شورای عالی کاملا روشن است و با یک رویکرد اجرایی به تصویب رسید. شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان که متشکل از ۲۹ حزب است که بر این اساس اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و شخصیت‌های حقیقی در تهران لیستی نخواهند داد.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: همانطور که گفته شده احزاب اصلاح‌طلب می‌توانند با عنوان و نام خودشان از کاندیدایی حمایت و نامزدهایی را معرفی کنند و در این رابطه منعی برای آنان وجود ندارد.

وی درباره تغییر حوزه نامزدهای ثبت‌نامی از حوزه تهران نیز گفت: رفتن نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه دیگر به هیچ وجه توصیه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیست و چنین چیزی هم مطرح نبوده است؛ تغییر حوزه‌های انتخابیه بر عهده خود فرد است.

منصوری گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری مرکز یا همان تهران دخالتی در این موضوع ندارد و اگر شورای عالی سیاست‌گذاری استان پذیرش داشته باشد با خود نامزد می‌توانند به تفاهم و توافق برسند که فرد حوزه‌اش را تغییر دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز