خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا انجام شد؛

بررسی روند اصلاحات ساختاری بودجه/ تصمیم‌گیری درمورد چگونگی هماهنگی بین قوا برای انجام بهینه نظارت بر دستگاه‌های اجرایی با هدف افزایش کارآمدی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۷۱۰

چهل و ششمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، روز شنبه ۱۹ بهمن ماه با حضور سران قوا، معاون اول رئیس جمهور، وزرای ذیربط، دادستان کل کشور و معاون اول قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در بخشی از این جلسه روند اصلاحات ساختاری بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه درباره چگونگی هماهنگی بین قوا برای انجام بهینه امر نظارت به نحوی که موجب افزایش کارآمدی و سرعت جریان امور دستگاه‌های اجرایی شود، تصمیم گیری و مقرر شد در ظرف سه ماه آتی طرح پیشنهادی تهیه و به تصویب شورای عالی رسانده شود.

همچنین در این جلسه گزارشی از روند واگذاری‌های بنگاه‌های متعلق به صندوق‌های بازنشستگی و تأمین اجتماعی و مشکلات اجرایی آن توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جلسه ارایه شد.

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی بر ادامه روند واگذاری‌ها با رعایت کامل منافع ذینفعان و به کارگیری بهینه سرمایه‌ها و منابع موجود در جهت اهداف و مأموریت‌های این صندوق‌ها تأکید کردند.

در ابتدای این جلسه اعضا ضمن تبریک دهه مبارک فجر به ملت ایران خواستار حضور همه آحاد ملت و ایرانیان در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه به عنوان نماد وحدت و انسجام ملی و مشارکت عمومی در مقابله با جنگ تحمیلی اقتصادی از سوی دولت آمریکا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز