خبرگزاری کار ایران

واعظی در نماز جمعه گرگان:

توسعه و پیشرفت روزافزون استان گلستان مورد توجه ویژه ما است

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۲۰

رئیس دفتر رئیس‌جمهور پس از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای شهرستان گنبد در نماز جمعه گرگان به امامت آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه گرگان حضور یافت و با ابلاغ سلام‌های گرم رئیس‌جمهور به مردم خوب استان از تریبون نماز جمعه تصریح کرد: دولت برای توسعه و پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم تمام تلاش خود را انجام می‌دهد و در این راه توسعه و پیشرفت روزافزون استان گلستان مورد توجه ویژه ما است.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی با بیان اینکه رئیس جمهور نسبت به توسعه و پیشرفت کشور و حل سریع مشکلات مردم در استانها به ویژه استان گلستان توجه جدی دارند، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در این شرایط حساس که با فشار سنگین اقتصادی دشمنان مواجه هستیم دست به دست هم داده و با وحدت و انسجام مشکلات را حل کنیم و با مقاومت دشمنان ملت و نظام را مایوس کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و انسجام هستیم، تاکید کرد: دولت با تمام وجود تحت فرامین مقام معظم رهبری و برای حل مشکلات، در خدمت ملت است.

واعظی افزود: امیدوارم با مقاومت مردم و هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم و آنها را از دستیابی به اهداف‌شان در به زانو درآوردن مردم مایوس نماییم.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین مشارکت گسترده در انتخابات دوم اسفند تاکید کرد: با حضور گسترده در راهپیمایی و مشارکت بالا در انتخابات دوستان را خوشحال و دشمنان را مایوس خواهیم کرد.

واعظی در بخش دیگری از سخنان خود به اختصاص بودجه‌های مناسب برای توسعه استان گلستان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در سفر نخست رئیس جمهور به این استان در آذر ماه ۹۳ ، ۴۲۱ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و زیرساختی در  استان مصوب شد که خوشبختانه ۸۹۳ میلیارد تومان یعنی بیش از دو برابر پرداخت گردید.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: در سفر دوم نیز ۱۵۱۲ میلیارد تومان برای توسعه استان تصویب شد که از این رقم تا کنون ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته و تا پایان سال باقیمانده آن نیز پرداخت خواهد شد.

واعظی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی در شهرستان گنبد تصریح کرد: این پروژ‌ه‌ها موجب اشتغالزایی در شهرستان و استان خواهد شد و گام مهمی در توسعه استان است.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین با اشاره به تلاش دولت برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل فروردین ماه امسال در استان گلستان گفت: ۳۵۰۰ میلیارد تومان برای سیل استان و جبران خسارت‌های ناشی از آن اختصاص یافت و از ۷هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی ویران شده در سیل ۲ هزار واحد آماده و تحویل شد و امروز نیز ۲ هزار واحد دیگر تحویل می‌شود و بازسازی ۱۴ هزار واحد مسکونی نیز انجام شده است.

واعظی همچنین موضوع بهداشت و سلامت مردم استان گلستان و تامین آب استان برای مصارف کشاورزی را از موضوعات مدنظر دولت برای این استان عنوان و تاکید کرد: دولت با تمام وجود برای توسعه و پیشرفت این استان و رفاه مردم در خدمت مردم استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز