خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

تهدیدات دشمن را با آمادگی کامل پاسخ می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۱۸

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: این نیرو در کنار سایر نیروهای مسلح قادر است صلح و امنیت را در منطقه برقرار کند و با آمادگی کامل تهدیدات دشمن را پاسخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به مناسبت ۱۹ بهمن سالروز نیروی هوایی ارتش اظهارداشت: به شما مردم قول می دهیم در کنار دیگر نیروهای مسلح با آمادگی کامل تهدیدات دشمن را پاسخ می دهیم.

وی با بیان این که هیچ نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست، تاکید کرد: به همین میزان که حضور نیروهای مسلح در مقابله با تهدیدات دشمن مهم است، حضور آنها در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و پای صندوق های رای مهم و سرنوشت ساز است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با تشریح نقش نیروی هوایی در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی، گفت: در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ کارکنان این نیرو با آگاهی از خطرات و با درک صحیح از حق و باطل با لباس رسمی در مدرسه علوی حاضر شدند و با بنیانگذار انقلاب اسلامی بیعت کردند و به مردم پیوستند.

نصیرزاده تاکید کرد: کارکنان نیروی هوایی از خطرات این حضور آگاه بودند و تعدادی از این افراد دستگیر و در زندان خاش منتظر اعدام بودند که اگر انقلاب اسلامی دیرتر به پیروزی می رسید، این همکاران اعدام می شدند.

وی ادامه داد: نیروی هوایی به عنوان یک نیرویی که رژیم پهلوی به آن متکی بود و بیشتر با مستشاران نظامی آمریکا در ارتباط بود، با امام راحل بیعت کرد و این نشان داد که تصور رژیم  ستمشاهی از  این نیرو اشتباه بود، چرا که آنها فرزندان همین ملت بودند و پیوند ذاتی با مرجعیت دینی داشتند و از طرفی هم استثمار و غارت ملت را بیشتر احساس می کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: بعد از انقلاب اسلامی نیروی هوایی هویت اصلی خود را به دست آورد و موظف شد در تمام مراحل از جمله حضور در دفاع مقدس، باز نگهداشتن شریانهای اقتصادی کشور و تحمیل اراده سیاسی به دشمن در  خدمت نظام اسلامی و ملت باشد.

نصیرزاده ادامه داد: نیروی هوایی در دوران بعد از دفاع مقدس غبار وابستگی را با همکاری صنایع دفاع و مراکز دانش بنیان و جوانان متخصص از چهره این نیرو پاک و اقدام به ساخت هواپیماهای صاعقه و کوثر و مهمات و تسلیحات هوشمن کرد که در این زمینه هیچ کمبودی نداریم.

وی با بیان این که نیروی هوایی همواره در کنار مردم قدرشناس است، اظهارداشت: در برنامه های  مردم یاری در سیل فروردین امسال کارکنان این نیرو از تعطیلات عید خود گذشتند و به کمک مردم سیل زده شتافتند و از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از ۲ هزار تن بار را به مراکز مورد نیاز حمل کردند.

وی ادامه داد: نیروی هوایی نه تنها در کشور بلکه در هر کجای دنیا که مردم مستضعف و مسلمان نیاز داشته باشند و همچنین در پشتیبانی از محور مقاومت با تمام توان وارد شده است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز