خبرگزاری کار ایران

واعظی در آیین افتتاح همزمان پروژه های اقتصادی و زیربنایی گنبدکاووس:

دولت با تمام توان برای رفع محرومیت استانهای محروم تلاش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۰۷

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به رغم فشار تحریمهای بی سابقه آمریکا ، به کارگاه سازندگی تبدیل شده و این فشارها تاثیری در اراده ملت و تلاش دولت برای توسعه و پیشرفت کشور نداشته است، گفت: دولت با تمام توان برای حل مشکلات استان‌ها و رفع محرومیت‌ها تلاش می کند و هیچ پروژه‌ای را در مناطق محروم کشور با وجود فشار اقتصادی دشمنان تعطیل نکردیم.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی روز جمعه در آیین افتتاح همزمان ۲۲۵ طرح و  آغاز عملیات اجرایی ۳۱ طرح اقتصادی و زیربنایی در شهرستان گنبدکاووس در جمع مدیران و مسوولان این شهرستان تاکید کرد: تصمیم دولت این است که هدف توسعه‌ای خود را در روستاها و مناطق محروم کشور هیچ‌گاه فراموش نکند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه افزایش اشتغال در کشور از اهمیت بالایی برای دولت برخوردار است، گفت: بر اساس گزارش استاندار گلستان ایجاد ۳۰هزار شغل در سال ۹۸ که برای استان هدف‌گذاری شده بود یک ماه مانده به پایان سال محقق شده و خوشبختانه بخش دولتی و خصوصی با همکاری خوب در استان اشتغالزایی خوبی داشته‌اند و این شرایط در استان که در دیگر استان‌های کشور نیز شاهد آن هستیم، پیام روشن و صریحی به آمریکایی‌ها است که تحریم و فشار آنها تاثیری در حرکت روبه رشد توسعه و پیشرفت کشور نداشته است.

واعظی با بیان اینکه تلاش همه‌جانبه و مقاومت مردم دشمنان را ناامید کرده است، افزود: امروز تغییر در سیاست آمریکایی‌ها در قبال ایران را شاهدیم به طوری که مذاکره بدون پیش شرط را مطرح می‌کنند که ما آن را نمی پذیریم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه خوشبختانه امروز کل کشور به کارگاه سازندگی تبدیل شده است، گفت: در همین دهه فجر در سراسر کشور شاهد افتتاح پروژه های زیربنایی و طرح‌های متعدد اقتصادی هستیم و افتتاح طرح‌ها در شهرستان گنبدکاووس نیز از همین جمله است.

واعظی با بیان اینکه با افزایش تولید و ایجاد اشتغال می‌توانیم کشور را از خطرات مصون بداریم، گفت: با رونق تولید در کشور نیاز داخلی به طور کامل تامین شده و افزایش صادرات به کشورهای منطقه و همسایه را نیز به دنبال خواهد داشت.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به ویژگی‌های استان گلستان و مستعد بودن این استان برای رشد و توسعه و پیشرفت با همزیستی اقوام مختلف در این استان حاصلخیز تاکید کرد: وحدت، انسجام و همبستگی موجود در استان یکی از ویژگی‌های مهم این منطقه است.

واعظی در بخش دیگری از سخنان خود راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند را در مقطع حساس کشور بسیار مهم دانست و افزود: راهپیمایی باشکوه در همه نقاط کشورمان و هم‌صدایی مردم در این روز باشکوه پیام محکمی به دشمنان ملت و نظام خواهد داد.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه دولت همه تلاش خود را انجام داده تا انتخابات به صورت سالم و با مشارکت پرشور مردم برگزار شود، تاکید کرد: مردم باید اطمینان داشته باشند که رای آنها تاثیرگذار است و انتخابات با مشارکت بالای مردم منجر به تشکیل یک مجلس قدرتمند خواهد شد.

واعظی تاکید کرد: حضور پرشور و باشکوه و گسترده مردم در این دو رویداد مهم پیش رو به دشمنان ثابت خواهد کرد که مردم ایران به رغم وجود مشکلات و داشتن گلایه‌ها در حفظ نظام و تبعیت از رهبر معظم انقلاب یک‌صدا هستند و هیچ اختلافی ندارند و در برابر توطئه‌های دشمنان متحد هستند.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: تردید ندارم که ملت ایران در جای جای کشور با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت گسترده در انتخابات دوم اسفند موجب ناامیدی دشمنان و شادی و  امیدواری دوستان خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز