خبرگزاری کار ایران

تناقض‌گویی مضحک ترامپ:

می‌توانیم به احیای اقتصاد ایران کمک کنیم/ همه چیز به خودشان بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۳۰۵

ترامپ مدعی اثرگذاری تحریم‌های علیه ایران شد و و در اظهاراتی بی‌اساس و توهین‌آمیز گفت: ما می‌توانیم به آن‌ها برای احیای اقتصادشان کمک کنیم اما انگار آن‌ها خیلی مغرور و یا شاید هم نادان هستند ما منتظر هستیم ببینیم آن‌ها چه می‌کنند همه چیز به خود آن‌ها بستگی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از نیویورک‌پست، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه استیضاح خود در اظهاراتی مضحک در مورد ترور سردار سلیمانی ادعا کرد: سردار سلیمانی حمله ماه دسامبر علیه نیروهای آمریکایی را در عراق را فرماندهی و مدیریت کرده بود و همچنان مشغول برنامه‌ریزی برای حمله علیه ما بود. برای همین هم بود که ایالات متحده حمله‌ای دقیق را طراحی و اجرا کرد و ژنرال سلیمانی را ترور کرد و به ترس و هراس شدیدی که او ایجاد می‌کرد، پایان داد.

ترامپ در ادامه مدعی شد: ایران باید تلاش‌های خود را  برای دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای متوقف کند و تلاش در راستای خیر و سعادت مردم خود را در پیش گیرد. 

وی در ادامه در مورد تحریم‌ها علیه ایران با طرح اظهارات توهین‌آمیز مدعی شد: به دلیل تحریم‌های قدرتمند ما، اقتصاد ایران ضعیف شده است. ما می‌توانیم به آن‌ها برای احیای اقتصادشان کمک کنیم اما انگار آن‌ها خیلی مغرور و یا شاید هم نادان هستند ما منتظر هستیم ببینیم آن‌ها چه می‌کنند همه چیز به خود آن‌ها بستگی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز