خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی در نشست خبری:

خانواده‌ قربانیان هواپیمای اوکراینی اگر شکایتی دارند به دستگاه قضا مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۹۵۱

سخنگوی دستگاه قضا درباره سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: تا الان از اشخاص متعددی تحقیقات قضایی صورت گرفته و از برخی افراد با عنوان مطلع و متهم سوال شده است و برای برخی متهمان قرار بازداشت صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: این پرونده ابعاد مختلفی شامل ابعاد فنی، اقتصادی، بین‌المللی و قضایی دارد و بعد قضایی با ما است. پرونده را تشکیل دادیم و از ٩ گروه کارشناسی برای رسیدگی به این پرونده استفاده می‌کنیم و قطعا ابعاد دیگر پرونده که متولیان خاص خود را دارد در حال انجام بررسی‌های خود هستند.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: همه ابعاد باید توسط متولیان انجام شود و تا الان از اشخاص متعددی تحقیقات قضایی صورت گرفته و از برخی افراد با عنوان مطلع و متهم سوال شده است و برای برخی متهمان قرار بازداشت صادر شده است. تلاش مان این است که همه ابعاد مشخص شده و احقاق حقوق جانباختگان از اولویت‌های ما است و هرکدام از این خانواده‌ها اگر شکایتی چه در خصوص اصل کشته شدن و چه در خصوص اموال همراه آنها دارند به دستگاه قضا و سازمان قضایی نیروهای مسلح مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز