خبرگزاری کار ایران

حاج علی‌اکبری:

مراقب باشیم گرفتار دوقطبی‌سازی‌های دشمن شادکن نشویم

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۴۱۴

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: مسئولان ، گروه‌های سیاسی و آحاد مردم مراقب تلاش‌های دشمن برای این تفرقه‌افکنی‌ها باشند. استفاده از تعابیر دشمن شادکن و تولید دوقطبی‌های خطرناک به ضرر خط مقاومت و ملت عزیز ماست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری در مراسم چهل و یکمین سالروز ورود امام خمینی(ره) که در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی، گفت: نکته‌ مهمی که باید به آن توجه ویژه شود این است که دهه فجر امسال حال و‌ هوای ویژه‌ای دارد، حادثه شهادت سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی موجب ایجاد همدلی و انسجام شد که رهبری عزیز از آن به عنوان یوم‌الله یاد کردند.

وی ادامه داد: نکته مهم دیگر در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی است که به زودی ملت ما در حماسه‌ای دیگر با حضور باشکوه در انتخابات دوم اسفند ماه پای صندوق‌های رای خواهند آمد و ملت‌های جهان حماسه حضور مردم ایران را خواهند دید که این حماسه حاصل میراث امام عظیم‌الشأن یعنی مردم‌سالاری است و باید قدر آن را بدانیم.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ادامه تصریح کرد: باید مراقب باشیم گرفتار دوقطبی‌سازی‌های دشمن شادکن نشویم. مسئولان ، گروه‌های سیاسی و آحاد مردم مراقب تلاش‌های دشمن برای این تفرقه‌افکنی‌ها باشند و باید انسجامی که حاصل این شهادت بزرگ بود را حفظ کنیم. استفاده از تعابیر دشمن شادکن و تولید دوقطبی‌های خطرناک به ضرر خط مقاومت و ملت عزیز ماست

امام جمعه موقت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: همه نهادهای مرتبط با امر انتخابات باید به وظایف خود به درستی و طبق قانون عمل کنند تا ان‌شاءالله مجلسی در تراز گام دوم انقلاب شکل گرفته و مردم نمایندگانی را به مجلس بفرستند که به مکتب امام وفادار باشند و در زندگی سیاسی اجتماعی‌شان این التزام را ثابت کرده باشند.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح معامله قرن، ابراز داشت: طرح ننگین معامله قرن حکایت از اوج ضعف و سرگشتگی آمریکا و سران آن و رژیم صهیونسیتی است. مسأله فلسطین برای ما اهمیت فراوانی دارد از همین جهت امام خمینی(ره) با اعلام روز جهانی قدس مسأله فلسطین را بین‌المللی کرد‌ و ملت ما در پرتو هدایت‌های حکیمانه رهبر خود این راه را ادامه داده است.

وی با بیان اینکه آرمان ما محو رژیم نامشروع صهیونیسم از روی نقشه است، تصریح کرد: این طرح یک طرح آشفته، مفلوک و بدون حامی جز بعضی از دولت‌های جیره خوار منطقه است و هیچکس در عالم و منطقه از این طرح استقبال نکرده است و مردم منطقه از آرمان قدس صیانت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز