خبرگزاری کار ایران

ذالنوری در تذکر شفاهی:

چرا ذهن مردم را خراب می‌کنید و سپس می‌گویید حقوقدان هستید؟

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۳۸

نماینده مردم قم در مجلس ضمن انتقاد از رئیس‌جمهور گفت: در آستانه برگزاری حماسه انتخابات، نیاز به وحدت و انسجام وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۸ بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: در آستانه حماسه بزرگ مردمی انتخابات قرار داریم، لذا نیاز به وحدت و انسجام وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون اساسی، شورای نگهبان را مفسر خود قرار داده و برنامه داخلی این شورا را در اختیار خودش گذاشته است.

وی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور امروز در ذهن مردم شبهاتی ایجاد می‌کنید و انتخابات را تشبیه به انتصابات کرده اید.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: آدم‌های زیادی در کشور وجود دارند، لذا اگر واقعاً انتصابات وجود داشت، نظام اجازه می‌داد امروز شما در کرسی ریاست جمهوری بنشینید؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: چرا ذهن مردم را خراب می‌کنید و سپس می‌گویید حقوقدان هستید؟ اگر یک بار قانون اساسی را مطالعه کرده بودید، این حرف را نمی‌زدید.

ذوالنوری افزود: آیت‌الله کلانتری به دلیل سرقت علمی از شما شکایت کرده و عنوان شده پایان‌نامه دکتری شما برای ایشان است، چرا می گویید حقوقدان هستید؟ از این انسجام مردم را از بین نبرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز