خبرگزاری کار ایران

عباسی در جمع خبرنگاران:

مجلس دهم بیش از ۱۷۵ قانون تصویب کرده است/ اعلام گزارش کمیسیون تلفیق تا هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۳۷۷

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:تاکنون در مجلس دهم بیش از ۱۷۵ قانون تصویب کرده ایم و می توان آنها را از طریق مرکز پژوهش ها و گزارشی که از سوی مجلس ارائه می شود، مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسدالله عباسی در حاشیه نشست علنی امروز (سه شنبه، ۸ بهمن) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در مورد جلسات مجلس و زمان بررسی لایحه بودجه ۹۹ در صحن علنی گفت: امروز پایان کار مجلس در ماه بهمن است و گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تا هفته آینده اعلام می شود و نمایندگان به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را به کمیسیون اعلام کنند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در پنجم اسفندماه ابتدا رئیس دیوان محاسبات کشور گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ را اعلام خواهد کرد و سپس گزارش بودجه سال ۹۸ مجلس در صحن علنی قرائت می شود.

وی در دفاع از عملکرد مجلس دهم گفت: تاکنون در مجلس دهم بیش از ۱۷۵ قانون تصویب کرده ایم و می توان آنها را از طریق مرکز پژوهش ها و گزارشی که از سوی مجلس ارائه می شود، مشاهده کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تعداد استیضاح های انجام شده در این دوره از مجلس را ۶ مورد بیان کرد و ادامه داد: ۲ مورد منجر به عدم اعتماد  و تعداد تحقیق و تفحص ها ۱۲ بوده و برخی از آنها در فرآیند رسیدگی قرار دارند، مجلس هم در بُعد قانونگذاری و نظارت توانست دراین دوره بیش از دوران گذشته در زمینه های مختلف مانند موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی ورود کرده و توانست آن را کنترل کند.

عباسی یادآور شد: در مورد توجه به توسعه روستاها، اعتبارات مناسبی را با اذن مقام معظم رهبری تامین کرد و در مورد توسعه روستاها پیشرفت مناسبی انجام شد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس ادامه داد: مجلس دهم در مورد مالیات بر ارزش افزوده، پولشویی و مسائل و ارتباطات  بین المللی توانست قوانین خوبی را تصویب کند و امیدواریم مردم از عملکرد مجلس با توجه به ظرفیت زمان و موقعیت زمانی و ماموریت و وظایف نمایندگان رضایت داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز