خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مطرح شد؛

پژمانفر : تریبون مجلس در اختیار نمایندگان نیست/ لاریجانی: مظلوم نمایی نکنید

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۲۷۹

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از محدود بودن تریبون مجلس برای وکلای ملت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نصرالله پژمانفر در تذکری شفاهی خطاب به علی لاریجانی گفت: شما در نطق پیش از دستور خود گفتید اوضاع اقتصادی کشور خوب است در حالی که سفره مردم کوچک شده است.

وی ادامه داد: همچنین شما مطالبی را درباره عملکرد مجلس مطرح کردید، اوضاع اقتصادی مردم خوب نیست و آنان انتظارات حل مشکلات‌شان را از مجلس دارید.

علی لاریجانی خطاب به نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی  گفت: آقای پژمانفر بر خلاف آئین نامه داخلی مجلس صحبت می‌کنید، چرا که باید درباره لایحه دو فوریتی تمدید مهلت آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف صحبت کنید.

رئیس مجلس ادامه داد: از سویی گفتید سفره مردم کوچک شده است، آیا نگاهی به اوضاع کشور نمی‌کنید؟

پژمانفر خاطرنشان کرد: معمولا شما اجاره نمی‌دهید ما صحبت کنیم، تذکر و اخطارهای خود را بیان کنیم. معمولا ما فرصت طرح مباحث خود را نداریم و معمولا صحبت کردن با شماست و تریبون مجلس در اختیار نمایندگان نیست.

لاریجانی به پژمانفر گفت: میکروفن در حال حاضر در اختیار شماست و بهتر است موضوع را مطرح و مظلوم‌نمایی نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز