خبرگزاری کار ایران

برداشت از یک مصاحبه و تجمع مقابل ساختمان وزارت امور خارجه

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۰۷۵

جمعی از معترضان به سخنان اخیر ظریف در گفت‌وگو با نشریه آلمانی اشپیگل با تجمع مقابل ساختمان وزارت امور خارجه مخالفتشان را با هرگونه مذاکره با دشمن اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، جمعی از معترضان به سخنان اخیر ظریف در گفت‌وگو با نشریه آلمانی اشپیگل با تجمع مقابل ساختمان وزارت امور خارجه مخالفتشان را با هرگونه مذاکره با دشمن اعلام کردند.

تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی وزیر امور خارجه کشورمان را به سازش‌کاری متهم کردند.

برخی از آنها پا را از انتقاد فراتر گذاشته و با شعار «ظریف حیا کن ، وزارت خارجه را رها کن» خواستار استعفای وزیر امور خارجه شدند.

معترضان همچنین با شعارهایی همچون «مرگ بر منافق»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر انگلیس»، «نه سازش  نه تسلیم نبرد با آمریکا» و «حرف ما یک کلام انتقام انتقام» انزجار خود را نسبت به آمریکا انگلیس و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

این تجمع در حالی برگزار می‌شود که روز گذشته وزیر خارجه کشورمان با رد برداشت‌های نادرست از مصاحبه‌اش با اشپیگل در توئیتر خود نوشت: « دونالد ترامپ همچنان آرزوی یک دیدار دوجانبه را در سر دارد تا هوسش برای یک توافق ترامپ ارضا شود. این خیالی باطل است. تنها چارچوب ممکن برای گفت‌وگو، میز مذاکره ۱+۵ که خودش آن را ترک کرده، بازگشت به دوره قبل از سال ۲۰۱۷ و جبران خسارت ایران است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز