خبرگزاری کار ایران

ذوالنوری در نطق میان دستور:

والله ما مخالف مذاکره با دنیا نیستیم/ مذاکره را گدایی نکنید

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۹۷۷

یک نماینده مجلس گفت: والله ما مخالف مذاکره با دنیا نیستیم، ما مخالف ارتباط با دنیا نیستیم، ما می گوییم بیراهه نروید، کج راهه نروید، از کسی که عامل همه بدبختی‌های این مردم است با التماس مذاکره را گدایی نکنید.

به گزارش ایلنا، مجتبی ذوالنوری  در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود فرارسیدن ایام شهادت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت و افزود: مردم عزیز ما در آستانه خلق دو حماسه بزرگ جدید هستند؛ با گرامیداشت دهه خجسته فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن پیام جدیدی در بیعت با رهبری و ارزش ها و آرمان‌های انقلاب و امام عزیز راحل به دنیا خواهند داد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتخاباتی پر شور را با حول و قوه الهی مردم همیشه در صحنه و وفادار ایران اسلامی رقم خواهند زد، همان طور که در تشییع جنازه پاک و مطهر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان این مردم حضور حماسی خود را به رخ جهانیان کشاندند؛ فقط خواهشی که داریم این است که دولتمردان عزیزمان مواظب باشند که این حماسه‌ها را بی‌خاصیت نکنند، مردم ما تازه خشم و غضب خودشان را نسبت به ستون فقرات نظام سلطه آمریکای جنایتکار با حضور چند ده میلیونی کف خیابان‌ها اثبات کردند، هنوز چهلم این سردار بزرگ سپری نشده می‌بینیم که وزیر امور خارجه دوباره مقوله منحوس مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کند.

وی تصریح کرد: والله ما مخالف مذاکره با دنیا نیستیم، ما مخالف ارتباط با دنیا نیستیم، ما می گوییم بیراهه نروید، کج راهه نروید، از کسی که عامل همه بدبختی‌های این مردم است با التماس مذاکره را گدایی نکنید.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: در جایی که آمریکا با التماس پای میز مذاکره برجام آمد، این دسته گل را آب دادید و این بلا را سر ملت را آوردید. امروز که با گدایی می‌خواهید مذاکره را از آنها بگیرید چه نتیجه‌ای برای مردم خواهد داشت؟

وی افزود: قدیم اگر مرد یا زنی فوت می‌کرد همسرش حداقل تا سالگرد وفاداری می‌کرد و ازدواج مجدد نمی‌کرد، شما نگذاشتید چهلم حاج قاسم سلیمانی بگذرد زبان التماس مذاکره را به قاتلان وی مجدد باز کردید، بگذارید مردم راه خودشان را بروند. اینقدر این ملت را تحقیر نکنید. اینقدر در مقابل دشمن از موضع وادادگی ورود پیدا نکنید. اگر شما ورود نکنید این مردم راه خودشان را بلد هستند، بروند.

وی بیان کرد: همیشه هر پیروزی را با یک خطا در کام مردم تلخ می‌کنید. مردم زندگی عادی خود را می گذرانند با تغییر قیمت دلار زندگی مردم را بر هم می ریزید. مردم با قیمت پرشی دلار زندگی خود را تنظیم می کنند اما با افزایش قیمت بنزین دوباره زندگی مردم را برهم می ریزید. بگذارید مملکت یک ثباتی داشته باشد و مردم زندگی عادی داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، خطاب به رئیس جمهور، یادآور شد:  وارد عرصه فرهنگی می‌شوید که شما قسم خوردید که دین رسمی کشور را تقویت کنید، اما معصومیت ائمه را زیرسوال می‌برید و می‌گویید که امام معصوم را نیز می‌توان نقد کرد. بحث فرهنگی و حیای مردم وسط می‌آید از اراذل و اوباش و قانون‌شکنان و افرادی که ابتذال را در کشور ترویج می‌کنند، حمایت می‌کنید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امروز بگذارید مردم زندگی کنند، مردم پشت سر رهبری و ولایت همه خاکریزها را پشت سر می‌گذارند و به سمت اهداف بلند انقلاب با حول و قوه الهی پیش خواهد رفت، تا امروز این اقدامشان افتخارآمیز بوده و آینده‌ای بسیار امیدوارکننده و افتخارآمیزتر در پیش دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز