خبرگزاری کار ایران

قاضی زاده هاشمی در تذکری:

درب مذاکره با هیچ طرفی به جز آمریکا و اسرائیل بسته نیست

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۹۷۲

یک نماینده مجلس گفت: رهبر انقلاب راهبرد مذاکره را تغییر دادند و مذاکره بین ایران و آمریکا را اینطور تبیین کردند مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا منتفی است و در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در  نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: با آمدن ترامپ آمریکا از برجام خارج شد، تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان تشدید شد و سپاه پاسداران فداکار ایران به عنوان گروه تروریستی اعلام شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده استراتژیک سپاه قدس و همراهانش که محبوب قلب میلیون‌ها ایرانی و آزادی خواهان دنیا بود و همچنین ابومهدی مهندس فرمانده ارشد حشدالشعبی را ترور کردند و با وقاحت گفتند آنها تروریست بودند.

وی افزود: این مهم در حالی است که فرمانده جدید سپاه قدس را تهدید به ترور کرده‌اند و مجدداً تحریم‌های دیگری را علیه کشورمان اعمال کردند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه مردم ایران و همه آزادی خواهان یکپارچه فریاد انتقام علیه ظالمان را سر داده‌اند، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی نیز به تبعیت از خواست مردم ترامپ و اذنابش را تروریست اعلام کرد و بر این اساس آنها را مورد پیگیری قانونی قرار داد.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: رهبر انقلاب راهبرد مذاکره را تغییر دادند و مذاکره بین ایران و آمریکا را اینطور تبیین کردند مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا منتفی است و در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس درب مذاکره با هیچ طرفی به جز آمریکا و اسرائیل بسته نیست.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: حال سوال این است که آقای ظریف، وزیر خارجه ایران است یا حافظ منافع آمریکا و عامل پرگویی ترامپ و تلاش برای تحقیر ملت ایران؟

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: آیا بهتر نیست مجلس دهم برای عاقبت بخیری و حسن ختام با یک اقدام مثبت برای آلام قلب جریحه‌دار شده مردم از این پیام تحقیرآمیز آقای وزیر که مورد استقبال معاندین جمهوری اسلامی قرار گرفت و به احترام خون شهید قاسم سلیمانی و همراهانش و حمایت از راهبرد رهبری در موضوع مذاکره برخورد کند؟

وی ادامه داد: همچنین از قوه  قضائیه بخواهیم وفق قانون به فرآیند مواخذه، تنبیه و حتی اخراج وی از وزارت خارجه را فراهم آورد؟

نماینده مردم مشهد، کلات در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ظاهراً وی علاقمند به دورهمی با آمریکایی‌های جنایتکار و تروریست است و این در حالی است که قلب ملت ایران جریحه‌دار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز