خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی فراهانی خطاب به روحانی:

مجلس فعلی نیز نوش جان شما و وزیران شما!

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۹۶۲

یک نماینده مجلس گفت: رئیس جمهور گفته مردم باید مطمئن شوند که رأی آنها کم و زیاد نمی شود، صندوق‌ها دست رئیس جمهور، وزیر کشور و بخشداران است، مجلس فعلی نیز نوش جان شما و وزیران شما.

به گزارش ایلنا، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: آقای ظریف در پاسخ سوالی که پرسیده شده بود، بعد از شهادت سردار سلیمانی توسط ایالات متحده مذاکره را منتفی می دانید؟ گفته است خیر و هرگز این احتمال را منتفی نمی‌دانم که افراد رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیت را بپذیرند. برای ما فرقی نمی کند چه کسی در کاخ سفید حضور دارد و دولت ترامپ می تواند گذشته خود را اصلاح کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای ظریف شهادت مردی بزرگ که ضامن امنیت مردم ایران و امت اسلام بود، چگونه اصلاح می شود؟ ادامه داد: آمریکا فرمانده سپاه قدس را به ترور تهدید کرده است؛ آقایان روحانی و ظریف! تحقیر را بس کنید، این همه از مذاکره و برجام گفتید نهایتاً چه شد؟

وی با تاکید بر اینکه آمریکا از برجام خارج شده، تحریم ها را افزایش داده، سردار ایران را ترور کرده و ملت ایران را به حمله نظامی و تخریب ۵۲ اثر ملی و فرهنگی تهدید می کند، عنوان کرد: مجلس طرح سه فوریتی تصویب کرد تا عزت مردم ایران باقی بماند. این همه اصرار برای تحقیر ملی آن هم پس از بدرقه چندین میلیونی و همچنین انهدام پایگاه عین الاسد برای چیست؟

امیرآبادی بیان کرد: آقای ظریف شما وزیر خارجه کجا هستید؟ اگر ذره ای خون و غیرت ایرانی دارید هنوز چهلم شهید سلیمانی نگذشته، چرا پاس تحقیر و سازش می دهید. مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است.

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان با بیان اینکه تذکر من به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص یارانه معیشتی افراد نیازمند و کارگران و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور گفته مردم باید مطمئن شوند که رأی آنها کم و زیاد نمی شود، صندوق ها دست رئیس جمهور، وزیر کشور و بخشداران است، مجلس فعلی نیز نوش جان شما و وزیران شما.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز