خبرگزاری کار ایران

شریف پور در نطق میان دستور:

مشخص نیست با استناد به کدام مصوبه، همکاران آموزش و پرورش از رتبه‌بندی بی نصیب مانده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۸۸۷

یک نماینده مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: تعیین تکلیف جاماندگان نهضت سوادآموزی و حق التدریسی ها، بررسی مجدد رتبه بندی فرهنگیان و رفع تبعیض که بر اساس مصوبه عمل نشده است را خواستاریم چرا که مشخص نیست با استناد به کدام مصوبه، همکاران ادارات آموزش و پرورش از این رتبه بندی بی نصیب مانده‌اند.

به گزارش ایلنا، عین الله شریف‌پور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، گفت: امید است راهپیمایی ۲۲ بهمن که مصادف با اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش است، تیر خلاصی باشد بر دل مستکبران تا چشم طمع از کشورهای منطقه برداشته و اینجا را ترک کنند.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شوای اسلامی در ادامه تصریح کرد: همه باور کردیم امروز جبهه مقاومت نه به عنوان یک نیروی نظامی بلکه به عنوان یک مکتب در میان آزادگان جهان به یک باور عمیق دینی تبدیل شده و دانش آموختگان دیروز و دانشجویان امروز و فرداها در این دانشگاه نه از یک کشور و منطقه بلکه از همه جای کره خاکی در آن تربیت شده اند تا به مصاف شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار با خصائص ریا، بدخلقی و ظالمانه بروند.

وی در ادامه با اشاره به شروط رسیدن به وعده الهی و پیروزی بر مستکبران اظهار داشت: بعد از توکل به خدا باید خودباوری داشت به این معنا که درون زایی را در عرصه جدید اقتصادی یعنی تحریم های ظالمانه نصب العین قرار دهیم که همدلی، همسویی و یکنوایی می تواند ما را در رسیدن به این هدف مقدس یاری کند.

شریف پور اضافه کرد: طی بیش از ۴ دهه از انقلاب اسلامی به خصوص ۸ سال دفاع مقدس توانستیم، انقلاب را صادر کرده و در آن مظلومیت خویش را به اثبات برسانیم و پرده از چهره کریه استکبار را کنار زدیم و توانستیم دشمنان اسلام و انقلاب را بشناسیم و یاد گرفتیم باید روی پای خود ایستاده و ثابت کردیم سالیان سال می توان با ظالمان مبارزه کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: طی ۴ دهه احساس ذلت از سوی مستکبران را لمس کرده و در نهایت رسیدن به خودکفایی در عرصه های مختلف را تجربه کردیم.

وی در ادامه خطاب به مهندس کشاورز ابراز داشت: طرح سد بابااحمد با ۹۵ درصد پیشرفت هنوز راکد است که باید ۵ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام تخصیص یابد همچنین علیرغم تذکرات کتبی و شفاهی در ارتباط با اتمام و تحویل زمین های زراعی در دشت زنگنه از توابع ماکو و پلدشت باید نسبت به تحویل اسناد اقدام عاجل شود.

شریف پور ادامه داد: تعیین تکلیف اراضی واقع در بالادست و پایین دست سد کریم آباد با ۸۵ درصد تکمیل، باید به جوانان و روستاییان که معطل اتمام این پروژه بزرگ هستند تحویل شده و به غیرساکنین داده نشود ضمن اینکه پیگیری اتمام طرح دشت زیتون شهرستان پلدشت باید با اولویت روستاییان و عشایر منطقه در دستور کار واقع شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی ادامه داد: صدور دستورات عاجل در خصوص تأمین نهاده های دامی از جمله جو و سبوس از طریق شرکت پشتیبانی را خواستاریم و از استاندار آذربایجان غربی می خواهم موضوع الحاق زمین های شهر ماکو که بیش از هزار عضو دارد در دستور کار قرار دهد.

وی در ادامه خطاب به وزیر کشور خواستار مستقل شدن مرزبانی چالدران شد.

شریف پور در ادامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: تعیین تکلیف جاماندگان نهضت سوادآموزی و حق التدریسی ها، بررسی مجدد رتبه بندی فرهنگیان و رفع تبعیض که بر اساس مصوبه عمل نشده است را خواستاریم چرا که مشخص نیست با استناد به کدام مصوبه، همکاران ادارات آموزش و پرورش از این رتبه بندی بی نصیب مانده اند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: تأمین اعتبار اجرای پروژه های ۱۰۶ روستایی پلدشت، تسریع در اجرای طرح بلندآب چالدران و تسریع در اتمام مطالعات سدهای کوتاه و خاکی و سدهای بلند حوزه انتخابیه را خواستاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز