خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی صورت گرفت؛

موافقت نمایندگان با بررسی اولویت‌دار طرح استخدام نیروهای بومی در شهرستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۸۰۸

نمایندگان مردم در خانه ملت، بررسی اولویت‌دار طرح استخدام نیروهای بومی در شهرستان‌ها را تصویب کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با ۱۱۲ رأی موافق، ۴۲ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در صحن با بررسی اولویت دار طرح استخدام نیروهای بومی در شهرستان ها موافقت کردند.

محمدمهدی مفتح در موافقت با این طرح گفت: اولویت استخدام نیروهای بومی در کشور باید اعمال شود، زیرا زمانی که نیروی غیربومی استخدام می شود، همه ما درگیر می شویم، زیرا فرد استخدام شده از روز اول قصد انتقال دارد، از سوی دیگر جوانان شهرها سرخورده می شوند، فعالیت افراد غیربومی راندمان کافی را ندارد.

در ادامه فرج الله رجبی نیز به  عنوان مخالف گفت: با اعمال این ماده عملاً ۵۰ درصد از جوانان کشور مستثنی می شوند و اثرات تصویب آن در نشست یک ساعته قابل بررسی نیست. مراکز استان ها و کلانشهرها در این اصلاح مستثنی قرار داده شده اند و بررسی این موضوع هیچ اولویتی ندارد.

حسن کامران دستجردی نیز به عنوان موافق گفت: علما و افراد برجسته زیادی از مناطق محروم برخاسته اند و جایگزین شدن افراد غیربومی، اخلاقی نیست. در روستاها و مناطق محروم، استعدادهای خوبی حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز