خبرگزاری کار ایران

سعیدی در تذکر شفاهی:

نمی‌دانم چه دستانی پشت پرده است که نمی‌خواهد صنعت ماشین‌سازی تبریز جان بگیرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۳۷

نماینده مردم تبریز در مجلس با انتقاد از بی توجهی مسئولان به صنعت ماشین سازی تبریز، این صنعت را فرصتی برای مبارزه با تحریم ها دانست و گفت:: نمی دانم چه دستانی پشت پرده است که نمی خواهد صنعت ماشین سازی تبریز جان بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمداسماعیل سعیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۶ بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس‌جمهور و وزرای اقتصاد و کار درخصوص تعیین تکلیف ماشین سازی تبریز گفت: این صنعت مادر سال‌ها به دلیل بی تدبیری مسئولان در شرایط بسیار بدی قرار گرفته است، در حالی که می توانست در سال های تحریم به عنوان بازوی قوی در بخش تولید ماشین ابزارها مورد استفاده قرار گیرد، اما متاسفانه کسی به فکر این صنعت نیست.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اخیراً شنیده شده قرار است به مدت ۹ ماه به سازمان گسترش و نوسازی صنایع تحویل داده شود و این به معنای ۹ ماه بلاتکلیفی، ۹ ماه استرس به کارگران و مهندسان این مجموعه و ۹ ماه پشت کردن به تولید در سال حمایت از تولید داخلی است.

وی افزود: نمی دانم چه دستانی پشت پرده است که نمی خواهد صنعت ماشین سازی تبریز جان بگیرد.

سعیدی همچنین با تذکر به رئیس بانک مرکزی گفت: در سال حمایت از تولید ملی به دلیل بی توجهی و مسامحه مسئولان تحت امر جنابعالی، تولیدکنندگان که خودشان در جهت توسعه و تجهیز مجموعه شان به خرید ارز آزاد و واردات ماشین آلات اقدام کرده بودند، به دلیل عدم تعیین تکلیف، تجهیزات آنها در گمرک بلاتکلیف مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز