خبرگزاری کار ایران

حسن پور بیگلری در نطق میان از دستور:

باید موضوع اشتغال جوانان تحصیلکرده به دغدغه اصلی کشور تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۲۷

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس گفت: باید موضوع اشتغال جوانان تحصیلکرده به دغدغه اصلی کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهباز حسن پور بیگلری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۶ بهمن‌) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن عرض تسلیت به مناسب دهه فاطمیه(س)، گفت:  من از سرزمین سردار سلیمانی با شما سخن می گویم، من از سرزمین غیور مردان و سلحشور زنانی با شما سخن می گویم که حماسه آفریدند چه در طول دفاع مقدس، چه در بازسازی کشور و چه امروز و بسی جای افتخار است که با صدای رسا اعلام کنم من از سرزمینی با شما سخن می گویم که اقتصاد مقاومتی در دستور کار کلیه کارگزاران نظام قرار گرفته است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: من به عنوان خادم مردمی با شما سخن می گویم که امروز با افتخار می گویم شهرستان های سیرجان و بردسیر به همت مردم به بهشتی برای کارآفرینان و سرمایه گذاران تبدیل شده است ، من از سرزمینی با شما سخن می گویم که امروز تبدیل شده به تکمیل کننده زنجیره فولاد در کشور، من از سرزمینی با شما سخن می گویم که بالاترین نرخ مشارکت را در کشور به خود اختصاص داده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس عنوان کرد: نمی دانم  از کدامین یک از خیرین عزیز نام ببرم، اما شرمنده ام بگویم در حالی با شما صحبت می کنم که ۳۰  پروژه خیر ساز در شهرستان سیرجان آماده افتتاح است اما برخی مسئولین به خود برای یک تشکر خشک و خالی زحمت نمی دهد به این شهرستان سفر نمی کنند.

وی ادامه داد: من از سرزمینی با شما سخن می گویم که به همت مردم عزیز، نجیب، باصفا و باوفا دو شهرستان سیرجان و بردسیر امروز به بهشتی برای خیرین در حوزه بهداشت و درمان تبدیل شده ، بیش از ۱۰ ها پروژه در شهرستان های بردسیر و سیرجان در بحث بهداشت و درمان توسط خیرین در حال احداث است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه خیرین راه ساز در این حوزه انتخابیه راه اندازی شده است، تاکید کرد: من از سرزمینی با شما سخن می گویم که اولین نهاد اجتماعی در بحث دانشگاه ها راه اندازی کردند و باید بگویم بنیاد دانشگاهی سیرجان توسط خیرین برای اولین بار در کشور دایر شد و امروز ۱۰ ها پروژه در بحث دانشگاه ها توسط خیرین ساخته شده است.

حسن پور بیگلری در ادامه نطق میان دستور خود تصریح کرد: برای اولین بار می خواهم از مردمی تشکر کنم که خیرین اشتغال را در شهرستان بردسیر و سیرجان توسط بانک های عامل و مدیران مجموعه های مختلف راه اندازی کردند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت: از فرمانده سپاه در خواست می کنم هر چه سریعتر نهادی در بسیج مستضعفین برای ایجاد تفکر قاسمیون تشکیل دهد تا این تفکر جهانی شود وعاشقان سردار سلیمانی هر چه سریعتر در هسته های مقاومت در گُردان های مقاومت سازماندهی شوند.

وی با تاکید براینکه تنها راه نجات کشور تفکر زیبای بسیج و جهادی است، اظهار داشت: امروز خوشبختانه جوانان و مردم آمادگی دارند راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند بنابراین نیاز به نهاد اجتماعی داریم که همه سلایق کشور را در بر بگیرد همانگونه که شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت، هماهنگی و انسجام همه گروه های سیاسی شد.

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس خطاب به دولتمردان گفت: آیا جمعیت پرشور مردم در در خیایان های اهواز، تهران، قم، مشهد و کرمان را ندیدید؟ چرا به فکر حل مسائل و مشکلات مردم نیستید؟ چرا به فکر معیشت آنها نیستد؟ امروز حداقل انتظاری که مردم از دولتمردان و نمایندگان مجلس دارند قرار گرفتن بهبود معیشت مردم در اولویت کاری مسئولان است.

وی بیان داشت: باید موضوع اشتغال جوانان تحصیلکرده به دغدغه اصلی کشور تبدیل شود هر چند خوشبختانه به واسطه کارهای بزرگی که در شهرستان بردسیر و سیرجان شکل گرفته و بیش از ۱۴ کارخانه فولاد تاسیس شده است اما هنوز بومی ها از درد بیکاری رنج می برند.

این نماینده مجلس خطاب به رئیس مجلس گفت:با وجود مصوبه مجلس متاسفانه توجهی به مبلمان شهری، راه های روستایی، بنیاد مسکن، شهرداری ها و دهیاری ها توجهی نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز