خبرگزاری کار ایران

همتی در تذکر شفاهی:

افزایش حقوق کارکنان به تناسب تورم ضرورت دارد/ در ایام کنونی تخریب و تهمت به اوج خود رسیده

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۲۲

نماینده مردم سمنان در مجلس خواستار اجرای درست قوانین از سوی مسئولان در راستای تحقق عدالت و پاسخگویی به مطالبه مردم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد همتی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۶ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در شرایط ویژه کشور به شدت نیازمند عدالت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستیم.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای درست قوانین و شفافیت می‌تواند سبب تحقق عدالت و پاسخگویی به مطالبه مردم شود، اظهار کرد: متاسفانه در ایام کنونی تخریب و تهمت به اوج خود رسیده و برخی ارکان نظام را در این راستا هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند تخریب ارکان نظام، انقلابی‌گری نیست بلکه ویرانگری است لذا با توجه به این سخنان نباید وارد چالش‌های جدید شویم.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه افزایش اعتماد عمومی موجب مشارکت حداکثری مردم خواهد شد، گفت: متأسفانه بسیاری از قوانین مانند همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، رتبه بندی معلمان، افزایش حقوق کارکنان به تناسب تورم، به کارگیری معلمان حق‌التدریس و از جمله قوانین درست اجرا نشده هستند که باید در شرایط کنونی به آنها توجه شود؛ به عبارتی در شرایط کنونی که تورم معیشت مردم را دچار چالش کرده اجرای صحیح قوانین تسکین‌دهنده مردم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز