خبرگزاری کار ایران

محمدرضا باهنر:

مکتب سردار سلیمانی باید با تاسیس یک ستاد حفظ شود/ فرصت سوء استفاده از حادثه هواپیمای اوکراینی برای دشمنان محقق نشد

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۱۳۷

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه از دیدگاه ما حاج قاسم یک مکتب بود و به رسانه ملی و دیگر جاها پیشنهاد تاسیس یک بنیاد را داده‌ام، گفت: با تاسیس یک ستاد باید مکتب ایشان برای حال و آینده حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز پنجم بهمن‌ماه ۹۸ در جلسه ماهانه این حزب ضمن تسلیت ایام فاطمیه با بیان اینکه محوریت اجلاسیه بهمن ماه انتخابات است، گفت: اولین هدف از انتخابات، مشارکت حداکثری مردم است.

باهنر ادامه داد: ماه گذشته ماهی پر حادثه بود که در راس آن شهادت سردار سلیمانی قرار داشت و با اینکه غم سنگینی روی دل ما نشاند اما او به آرزوی خودش رسید، و قسمت این بود که با دستور اشقی اشقیای زمان ترور شود.

وی افزود: بر خلاف همه روال‌های دیپلماتیک، رئیس‌جمهوری آمریکا مسئولیت این ترور را پذیرفت. پیش از آن به او گفته بودند که با ترور شهید سلیمانی در عراق نقل و نبات پخش خواهند کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت: آمریکا باید از منطقه برود وگرنه مردم آنها را بیرون خواهند انداخت.

وی با اشاره به تشییع پیکر سردار سلیمانی گفت: تشیع بسیار با شکوهی برگزار شد و حتی بسیار از استان‌ها گلایه کردند که چرا ایشان را به آن شهرها نبردند. حتی ناجا ۲۴ ساعت قبل از تشییع پیکر ایشان آماری از ورود ۱۰۰هزار خودرو به کرمان را داده بود.

باهنر با اشاره به صمیمیت و همدلی و همچنین شجاعت شهید سلیمانی گفت: عملا سیاست خارجه منطقه را حاج قاسم مدیریت می‌کرد و با یک مذاکره کوتاه مناسبات منطقه را تغییر می‌داد.

وی با بیان اینکه از دیدگاه ما حاج قاسم یک مکتب بود و به رسانه ملی و دیگر جاها پیشنهاد تاسیس یک بنیاد را داده‌ام، گفت: با تاسیس یک ستاد باید مکتب ایشان برای حال و آینده حفظ شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اخلاص سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم وقتی نماز هم می‌خواند ضربان قلبش بالا می‌رفت. با تاسیس بنیادی باید حاج قاسم را باز خوانی کنند چرا که در جامعه فرهنگ شد و سربازی برای نظام انقلاب و مقام معظم رهبری بود.

باهنر با اشاره به حادثه پیش آمده در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان، گفت که این حادثه همراه با بی تدبیری بود و به‌رغم اینکه کرمان ظرفیت چنین جمعیتی را داشت اما در مدیریت آن ضعیف عمل شد.

وی با اشاره به ساقط شدن هواپیمای اوکراینی گفت که یک ریکاوری روانشناسی و جامعه‌شناسی با درایت اتفاق افتاد، خیلی‌ها می‌خواستند از این حادثه سوء استفاده کنند که نشد.

باهنر با اشاره به اتفاقات لبنان و عراق گفت: اراده سیاستمداران و مردم منطقه این است که اگر آمریکا خودش نروند، خونین از منطقه خواهد رفت.

وی با اشاره به رد صلاحیت‌ها گفت من ائمه جمعه‌ای را می‌شناسم که عدم التزام به اسلام و نظام به آنها نسبت داده شده است.

باهنر با نقد ساختار قوانین انتخابات افزود: من نمایندگان مجلس را سرداران حوزه می‌دانم که باید بتوانند از این ابزار خوب استفاده کنند‌ و ریکاوری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز