خبرگزاری کار ایران

غریب آبادی خبر داد؛

کشف و ضبط بیش از ۸۱۴ تن انواع مواد مخدر در کشور در سال ۲۰۱۹

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۶۸۰

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، از کشف و ضبط بیش از ۸۱۴ تن انواع مواد مخدر در کشور در سال ۲۰۱۹ خبر داد.

به گزارش ایلنا، کاظم غریب‌آبادی از کشف و ضبط بیش از ۸۱۴ تن انواع مواد مخدر در کشور در سال ۲۰۱۹ خبر داد.

وی با اعلام این مطلب، افزود: با تلاش و از جان گذشتگی سربازان و ماموران نهادهای انتظامی و امنیتی کشورمان در مرزها و داخل کشور، طی سال ۲۰۱۹ میلادی ۸۱۴۴۷۷ کیلوگرم انواع مختلف مواد مخدر کشف و ضبط شد که بیشترین میزان، مربوط به تریاک با ۶۵۶۲۵۸ کیلوگرم می باشد. میزان کشف و ضبط سایر مخدرهای دیگر، عبارتند از: هروئین ۱۷۴۱۴ کیلوگرم، مرفین ۱۸۱۸۵ کیلوگرم، حشیش ۷۳۹۲۸ کیلوگرم، و شیشه ۱۳۵۷۰ کیلوگرم.

سفیر و نماینده دائم ایران همچنین اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر کشورمان در سال ۲۰۱۹ تعداد ۲۳۱۹ درگیری مسلحانه با قاچاقچیان داشته اند که منجر به انهدام و متلاشی شدن ۱۸۸۶ باند و شبکه ترانزیت و توزیع موادمخدر شده است.

وی افزود: در این درگیری ها نیز ۵ نفر از ماموران عزیز کشورمان به شهادت رسیدند. 

غریب آبادی در پایان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همچنان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در سطح جهانی است.

وی با اشاره به اینکه تلاش ها و برنامه های ایران در سه حوزه مقابله، پیشگیری، و درمان همواره مورد اذعان و تمجید دفتر مقابله با جرم و موادمخدر ملل متحد قرار می گیرد، از بی توجهی برخی کشورها در عدم پذیرش مسئولیت مشترک در این حوزه، به طور جدی انتقاد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز