خبرگزاری کار ایران

حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با ایلنا:

محجوب و کواکبیان گزارش پیگیری وضعیت ردصلاحیت‌‌‌شدگان را به هیئت رئیسه فراکسیون می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۷۶۷

یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید با بیان اینکه دونماینده عضو این فراکسیون مسئولیت پیگیری وضعیت رد صلاحیت‌شدگان را بر عهده دارند، از احتمال برگزاری جلسات اضطراری در فراکسیون امید مجلس برای دریافت گزارشات و اقدامات آن‌ها خبر داد.

عبدالکریم حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید اخباری درباره «انتخاب مصطفی کواکبیان و علیرضا محجوب برای پیگیری وضعیت رد صلاحیت شدگان فراکسیون امید در رایزنی با شورای نگهبان» گفت: این دو نماینده را هیئت رئیسه فراکسیون امید و خود آقای عارف انتخاب کرده‌اند.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: استراتژی این انتخاب این بوده که این نمایندگان از بین کسانی انتخاب شوند که خودشان تایید صلاحیت شده‌اند و امکان و توان چانه‌زنی داشته باشند و نسبت به سایر نمایندگان هم از فراغ بال بیشتری برخوردار باشند.

نماینده مردم نقده و اشنویه اظهار داشت: هیئت رئیسه فراکسیون امید در راستای این استراتژی کسانی را انتخاب کرد که وقت آزاد بیشتر و امکان چانه زنی بیشتری با دستگاه‌های مسئول داشته باشند.

حسین‌زاده در پاسخ به این سوال که هیئت رئیسه فراکسیون امید چه زمانی این تصمیم را اتخاذ کرد؟، گفت: این تصمیم دقیقا به همان زمانی باز می‌گردد که هیئت‌های نظارت نظر خود را درباره صلاحیت کاندیداها اعلام کردند.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: این دو نماینده باید گزارش اقدامات خود در این مورد را به هیئت رئیسه فراکسیون امید ارائه دهند. البته احتمالا طی روزهای آتی جلسات اضطراری برگزار کنیم و از آقایان محجوب و کواکبیان بخواهیم که توضیحات و گزارشات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز