خبرگزاری کار ایران

انارکی محمدی در نطق میان دستور:

بحث رتبه‌بندی معلمان امروز به غصه آنها بدل شده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۶۶۱

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش خواستار حل مشکل فرهنگیان شد و افزود: برای حل مشکل فرهنگیان باید به صورت جدی آستین بالا بزنید، بحث رتبه بندی معلمان که موجب خوشحالی آنها بود امروز به غصه بدل شده است، دولت محترم اگر نیاز به وضع یا اصلاح قانون دارد مجلس را در جریان بگذارد تا اصلاحات لازم انجام شود.

به گزراش ایلنا، احمد انارکی محمدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: سرزمین مردان بزرگ و نام آور، فاتحان اروند و رزمندگان دلاور لشکر ۴۱ ثارالله و کاروان‌های به یاد ماندنی کمک‌های مردمی به جبهه‌ها، خون سردار سپهبد شهید سلیمانی توانسته است شکستی بزرگ بر استکبار جهانی وارد سازد، بی شک ترور ناجوانمردانه سردار آسمانی توسط تروریست های دولتی و بین المللی زوال آمریکا را کلید زد.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گفته بودیم دوران بزن و در رو تمام شده است، افزود:  انتقام سخت و موشک باران پایگاه هوایی آمریکا اقتدار ایران را به نمایش گذاشت، این اقتدار ثبات در منطقه و ثبات در اقتصاد کشور را به ارمغان خواهد آورد، شلیک ایران به قدری قدرتمند بود که زبان توییت های ترامپ را به فارسی تبدیل کرد، امید است در ادامه ترامپ بیش از پیش به راه راست هدایت شود.

وی ادامه داد: خون سردار اتحاد و پویایی برای انقلاب به ارمغان آورد و دراین فصل تازه بایستی همه ایرانیان در زیر چتر انقلاب و رهبری برای اعتلای این مرز و بوم هم افزایی نمایند، اتحاد و همدلی یکی از توصیه‌های همیشگی این سردار آسمانی در دیدار با ایشان بود که همیشه آویزه گوش‌مان باشد، به کشورهای منطقه توصیه می‌کنم معقولانه تر رفتار کرده و به حضور  آمریکا در منطقه پایان دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی با تسلیت حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی و همچنین جان باختن مهمانان سردار آسمانی در مراسم خاکسپاری شهید سلیمانی به خانواده های آنها گفت: باید سعی شود دیگر شاهد چنین مصیبت هایی نباشیم. باید مقاومت کرد اما سهم و فشار اصلی بر دوش مردم است، برای مقاومت توانمند سازی اقتصاد و افزودن بر توان مقاومتی مردم ضرورت دارد اما با شرمندگی نتوانستیم آنچنان که باید بر توان و قدرت مردم اضافه کنیم و مردم از پوست و استخوان خود دارند برای نظام و کشور مایه می گذارند.

انارکی تاکید کرد: بی شک این مردم لایق بهترین ها بوده و اگر اندکی از مدیریت جهادی سردار رشید اسلام در رگ های نظام مدیریتی کشور جاری شود رشد و توسعه متوازن و همه جانبه در انتظار این کشور خواهد بود، نظام مدیریتی کشور در حوزه اقتصاد عملکردی مناسب نداشته است و باید اثربخش تر، هم افزاتر، منسجم تر و جهادی تر عمل کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تشکر از وزیر نیرو به دلیل اقدامات صورت گرفته در حوزه آب و برق حوزه انتخابیه، از ستاری معاون علمی رئیس جمهور نیز به دلیل حمایت از شرکت های دانش بنیان و نخبگان قدردانی کرد.

انارکی خطاب به وزیر تعاون گفت: با توجه به درخواست هر روزه مردم تقاضای وصل مجدد یارانه معیشتی این گروه از خانوارها را دارم تا سریع تر این اقدام صورت گیرد زیرا مردم منتظر و نیازمند آن هستند، در بحث تبصره ۸ قانون بودجه ۹۸ که باعث شد صادرات محصولات کشاورزی به ویژه پسته کاهش شدید پیدا کند در حالیکه ۲۵ استان کشور تولید کننده پسته هستند ضرورت دارد دولت و نمایندگان اجازه دهند صادرکنندگان محصولات کشاورزی ارز خود را از هر طریقی آن هم در شرایط تحریم وارد کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش خواستار حل مشکل فرهنگیان شد و افزود: برای حل مشکل فرهنگیان باید به صورت جدی آستین بالا بزنید، بحث رتبه بندی معلمان که موجب خوشحالی آنها بود امروز به غصه بدل شده است، دولت محترم اگر نیاز به وضع یا اصلاح قانون دارد مجلس را در جریان بگذارد تا اصلاحات لازم انجام شود.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بداخلاقی ها در ایام انتخاباتی گفت: همگان باید بداخلاقی ها را کنار بگذارند زیرا همین تندروی ها است که کشور را به این جا رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز