خبرگزاری کار ایران

اسدالله بادامچیان:

چشم‌انداز ‌‌منطقه بدون حضور نیرو‌های آمریکایی روشن است

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۱۹۰

دبیرکل حزب موتلفه گفت: ایران و سرتاسر خطوط مقاومت آمادگی دارند تا با هر شرارت تروریستی آمریکا مقابله کنند.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با بیان اینکه قطعا تشییع باشکوه شهید سلیمانی‌، شهید المهندس و یارانشان یک یوم الله در تاریخ ملت ما و ملت‌های منطقه است، گفت:‌ انهدام پایگاه نظامی عین الاسد و بازتاب‌های سنگین آن در جهان، یک یوم الله در تاریخ مبارزات رهایی بخش ملت‌ها با آمریکای جهان‌خوار است. همچنین برگزاری نماز جمعه هفته گذشته و ایراد خطبه‌های تاریخی مقام معظم رهبری نیز یک یوم الله در تاریخ ایران و جهان خواهد بود. ان شاءالله شکرگذار این ایام الله باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تحلیل دقیق سخنان رهبری در نماز جمعه یک وظیفه و عمل به آنها، تکلیف همگان است، ادامه داد: تجلیل ایشان از ملت بزرگ ایران که در برابر قدرت عظیم نظامی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آمریکا و غرب پس از ۴۰ سال نبرد بی امان، محکم و استوار ایستاده و «هل من مبارز» می‌طلبد واقعیتی است که استمرار دارد.  محصول دو خطبه رهبری بویژه خطبه عربی، بیان واقعیت آشکار دولت‌های آمریکا و اروپا برای ملت‌های مسلمان بود و بلافاصله از سوی رسانه های جهان موضوعات آن مورد توجه قرار گرفت و واژه « ترامپ دلقک» را مطرح کردند.

وی افزود: اکنون حکام کاخ سفید در نگاه مردم جهان به عنوان سردمداران تروریسم در جهان مطرح هستند و ترامپ اعتراف کرده که او فرمان ترور فرمانده ارشد نظامی یک کشور را در حالی که مهمان کشور دیگری بوده، داده است. مردم جهان پاسخ سئوالی که در ذهن داشتند را دانستند که «تروریسم چیست و تروریسم کیست؟».

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه اکنون مردم جهان آدرس درستی از این مفهوم در ذهن خود دارند،‌ تصریح کرد: چرا که می‌بینند ۸۰ میلیون ایرانی در بدرقه شهید سلیمانی فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند و ملت‌های منطقه از او تجلیل کردند و رییس جمهور آمریکا این فرمانده ضد تروریسم را شهید کرده و ایران باید در شورای امنیت و مجامع حقوقی جهان، جنایات ترامپ را پیگیری کند.

بادامچیان با ترسیم چشم انداز آینده منطقه گفت: منطقه چشم انداز روشنی دارد که ان شاءالله نیروی منطقه بدون سلطه آمریکا خواهد بود و ملت‌های مسلمان با چشم باز و امیدبخش، تحولات سیاسی و نظامی را در غرب آسیا دنبال خواهند کرد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با تجلیل از شخصیت سردار سلیمانی و ابعاد وجودی به‌ویژه معنوی او اظهار داشت: رهبری از سپاه قدس به عنوان یک سپاه انسانی یاد کرده‌اند که به داد مظلومان در کشورهای اسلامی می‌رسد و یک سپاه بدون مرز با ملیت‌های مختلف و این نشان می‌دهد که هسته‌های مقاومت حزب‌الله در جهان اسلام برخاسته است و هر روز قوی‌تر در معادلات قدرت در جهان، خود را نشان می‌دهد. این قدرت یک تئوری دارد که با «مکتب شهید سلیمانی» تبیین می‌شود.

بادامچیان از حمله به عین‌الاسد به عنوان یوم‌الله شکست هیبت و ابهت آمریکا نام برد و گفت: آمریکایی‌ها از تلفات خود در عین الاسد به تدریج و قطره چکانی پرده بر می دارند. ایران و سرتاسر خطوط مقاومت آمادگی دارند تا با هر شرارت تروریستی آمریکا مقابله کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به مواضع سه دولت اروپایی در فعال کردن مکانیزم ماشه خاطرنشان کرد: سه دولت اروپایی یعنی انگلیس، فرانسه و آلمان در پیروی از خط ترامپ، خود را به بد مهلکه‌ای انداخته‌اند. آنها از خشاب ماشه‌ای یاد می‌کنند که خالی است و از پیمانی یاد می‌کنند که دیگر وجود خارجی ندارد تا به بندهایی از آن استناد کنند و این آمریکا بود که با خروج از برجام و کشورهای اروپایی با عمل نکردن به تعهدات خود، آن را به باد دادند.

وی ادامه داد: آنها برجامی را که امضا کرده بودند، پاره کردند و حالا خیلی مضحک در پی جایگزین کردن توافق ترامپ به جای برجام برآمده اند. آیا این سه سیاستمدار اروپایی می توانند پاسخ این سئوال را بدهند که اگر برجام ترامپی قرارداد شد و امضا کردند، آیا خود ترامپ یا رییس جمهور بعدی آن را پاره نخواهد کرد؟ و چه اعتمادی به آمریکا هست؟

بادامچیان در ادامه افزود: سه دولت انگلیس، فرانسه و آلمان، امتحان خوبی در برجام و روابط با ایران نداده اند. آنها استقلال کشورهای خود را نیز در پای ترامپ قربانی کرده اند. هرگاه آنها به عنوان یک دولت مستقل و حافظ منافع ملت خودشان ظاهر شدند، می‌توان مواضع آنها را مورد بررسی قرار داد و اگر آنها بلندگوی تکرار حرفهای ترامپ باشند، ایران اعتنایی به آنها نخواهد داشت.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: ملت ما به خوبی ارزش و تأثیر فوق العاده حضورش را در تشییع پیکر شهدای فرودگاه بغداد، در نماز جمعه پرشکوه ۲۷ دی، می‌داند و آگاه است که حضور گسترده در انتخابات دوم اسفند ۹۸، زمینه ساز حل مشکلات جاری و رمز پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است. ان‌شاءالله مردم در جهت اعتلای اقتدار نظام و تبعیت از تحلیل و رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیشرفت و رفاه همه جانبه، با شور و نشاط در انتخابات مجلس یازدهم شرکت می‌کنند و به فهرستی رأی می‌دهند که ترکیب آن، اعتماد و امید ملت در حل مشکلات و قدرت یابی ارزشگران و یاری ولی امر مسلمین را در پی داشته باشد.

بادامچیان درباره سقوط تلخ و دردناک هواپیمای اوکراینی، با تسلیت مجدد به خانواده های شهدا، از بصیرت داغدیدگان این حادثه تقدیر کرد که منافقین و مزدوران استکبار و غرب را ناامید و رسوا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز