خبرگزاری کار ایران

برومندی در تذکری:

تقویت سپاه قدس در این مقطع امری واجب و ضروری است

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۶۹۲

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بی‌شک تقویت سپاه پاسداران به ویژه سپاه قدس در این مقطع زمانی که شاهد اوج بالندگی و سربلندی توفیقات این عزیزان هستیم امری واجب و ضروری است.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی برومندی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: صمیمانه از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای به دلیل پاسخ به دعوت مردم و حضور در نماز جمعه تشکر می کنم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین از حضور میلیونی مردم ولایتمدار در بزرگ ترین نماز جمعه جهان اسلام که نمایش قدرت ایران و صلابت حضور مردم و پشتیبانی از ولایت و سیاست کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تشکر می کنم.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به فرمایشات وحدت بخش مقام معظم رهبری روح امید، وحدت و مقاومت را در بین مردم و آحاد ملت بار دیگر نوید بخشید و یکپارچگی ملت در مقابل استکبار جهانی متجلی کرد و دست قدرتمند الهی را مشاهده کردیم. بی شک فرمایشات حضرت ایشان دل مردم ایران را شاد کرد و چراغ راه همه ملت ایران برای آینده ای درخشان و پر افتخار و فصل الخطاب همه حاکمیت و ملت بزرگ ایران در راستای بیانیه گام دوم معظم له است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بی شک تقویت سپاه پاسداران به ویژه سپاه قدس در این مقطع زمانی که شاهد اوج بالندگی و سربلندی توفیقات این عزیزان هستیم امری واجب و ضروری است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران و نیروی هوافضای سپاه پاسداران موجب افتخار این ملت بزرگ شد و برای نخستین بار در تاریخ سیاسی جهان، سپاه مهم ترین پایگاه آمریکای جنایتکار را در منطقه مورد هدف قرار داد و این پیروزی بزرگ و شگفت انگیز است که ابعاد مختلف و با عظمت آن هنوز برای مردم شریف ایران گفته نشده است.

برومندی تصریح کرد: برخی از ابعاد این اقدام شجاعانه و سخت عبارت است از عدم توان دفاعی آمریکا و آسیب پذیری صددرصدی پایگاه های آمریکا در منطقه با وجود غوغاسالاری آمریکا، موفقیت عملیات و توان نظامی موشکی و حجم تخریب پایگاه دشمن و ایجاد اختلال کامل در توان سایبری دشمن است.

این نماینده مجلس گفت: دیدید بعد از این عملیات غرورآفرین و شجاعانه رئیس جمهور گستاخ آمریکا خفه شد لذا از فرزندان شجاع این ملت در سپاه پاسداران به ویژه فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی هوافضای سپاه جناب سردار حاجی زاده تشکر می کنیم و عرض می کنم با این انتقام سخت راه پرافتخار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد.

وی تاکید کرد: ترور ناجوانمردانه سردار و همراهانش اوج ذلت آمریکای جنایتکار و رئیس جمهور بی خرد آن و نمونه ای آشکار تروریسم دولتی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار داشت: از حضور میلیونی مردم در خیابان های کشورهای عراق و ایران و سایر کشورهای جهان که بیانگر اوج نفرت مردم از آمریکا و ترامپ تروریست و پیروزی جبهه حق در مقابل باطل است قدردانی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز