خبرگزاری کار ایران

دلخوش اباتری در تذکری:

هیأت رئیسه وضعیت تحقیق و تفحص‌های کمیسیون‌ اقتصادی را تعیین تکلیف کند

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۶۸۰

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در تذکری خواستار پیگیری هر چه سریعتر پرونده‌های تحقیق و تفحص باقی مانده در کمیسیون‌ها شد.

به گزارش ایلنا سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای با اشاره به ماده (۲۱۲) این قانون گفت: تعداد تحقیق و تفحص‌های بسیاری در کل کمیسیون‌های مجلس وجود دارد که طبق ماده ۲۱۲ تنها ۶ ماه برای آنها زمان گذاشته شده که نباید کم و زیاد شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که حدود ۱۵ تحقیق و تفحص در کمیسیون اقتصادی باقی مانده لازم است هیأت رئیسه هر چه سریعتر تکلیف این پرونده‌ها را روشن کند چرا که تا پایان دوره مجلس چیزی باقی نمانده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان تأکید کرد: حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف شده که کمیسیون تلفیق باید حقوق آنها را مورد توجه قرار دهد.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نخست این نماینده گفت: مدت زمان ۶ ماه سقف زمان بررسی تحقیق و تفحص‌ها در کمیسیون‌ها است که می‌تواند زودتر از آن پایان یابد لذا از رئیس کمیسیون اقتصادی درخواست می‌کنیم هر چه سریعتر پرونده تحقیق و تفحص‌ها را به پایان رسانده و به صحن علنی ارسال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز