خبرگزاری کار ایران

ربیعی در بیان تذکری:

مردم از نحوه توزیع یارانه و بسته‌های معیشتی ناراضی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۶۷۵

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: مردم از نحوه توزیع یارانه و بسته های معیشتی ناراضی هستند.

به گزارش ایلنا، خدیجه ربیعی فرادنبه در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) خطاب به وزیر آموزش و پرورش در خصوص طرح رتبه بندی معلمان تذکر داد و گفت: یکی از مطالبات به حق معلمان که مجلس در برنامه ششم آن را به تصویب رساند اجرای توام با عدالت نظام رتبه بندی معلمان است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: مشخص نیست یارانه و بسته های معیشتی در شرایط سخت اقتصادی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند به چه اقشاری توزیع می شود. امروز به ویژه اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه از نحوه توزیع یارانه و بسته های معیشتی ناراضی هستند.

وی اضافه کرد: با وجود تشکیل ستاد مشمولان بسته های حمایتی اما آمار ناراضیان بسیار بالا است و مراجعات بسیاری به نمایندگان صورت می پذیرد.

ربیعی خطاب به سرپرست وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: کشاورزان شهرستان بروجن خسارات بسیاری را متحمل شده اند که حداقل انتظار این است که محصولات کشاورزی آنان بیمه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار رسیدگی به وضعیت اصناف شهرستان های گلمرادی و فرخ که بیش از یک سال از پیگیری وضعیت آن ها می گذرد، شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز