خبرگزاری کار ایران

تاکید امیر خانزادی بر امدادرسانی هوایی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۶۷۴

فرمانده نیروی دریایی ارتش بر ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان با استفاده از بالگرد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی با اشاره به تخریب راه‌های ارتباطی، پراکندگی و صعب العبور بودن روستا‌ها و شهر‌های استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، گفت: تنها راه امدادرسانی و توزیع اقلام ضروری به مردم گرفتار در سیل استفاده از بالگرد است که در دستور کار قرار دارد.

وی در حاشیه بازدید از امدادرسانی به مناطق سیل زده استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان و نحوه توزیع اقلام ضروری بین مردم سیل زده، افزود: نیروی دریایی ارتش برای امدادرسانی در استان‌های جنوبی کشور آماده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو از همان لحظه‌های اول وقوع سیل با تجهیزات کامل، متنوع و گسترده امدادرسانی را شروع و تا این لحظه همراه با دیگر سازمان‌ها به مردم خدمت رسانی و کمک می‌کند.

امیر دریادار خانزادی افزود: بافت جمعیتی شهر‌ها و روستا‌های آسیب دیده در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان پراکنده است. بالگرد‌ها و تفنگداران، تکاوران و غواصان نیروی دریایی ارتش در تمام مناطق صعب العبور در حال امدادرسانی هستند و تنها راه امدادرسانی و توزیع اقلام بین مردم با بالگرد است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هم اکنون چندین فروند بالگرد از نیروی دریایی ارتش در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در حال امدادرسانی و کمک هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز