خبرگزاری کار ایران

محمد هاشمی:

آیت‌الله هاشمی قطب‌نمایی از جنس وحدت بود

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۵۶۰

محمد هاشمی گفت: آیت‌الله هاشمی قطب‌نمایی از جنس وحدت که قلب‌ها را به قبله‌گاه اتحاد و دست‌ها را به دریای وحدت گره می‌زد

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد هاشمی در مراسم گرامیداشت سومین سال درگذشت آیت الله هاشمی گفت: در سومین سال از دیماه پر خطر، پرخاطره و خروش به یاد رکن رکین انقلاب گرد هم آمدیم تا پیمانی تازه کنیم و تحقق ببخشیم اهداف و آمال این رادمرد تاریخ را و برای حفظ نظام و ارزش‌های آن که با خون شهیدان تثبیت شده است، تلاش کنیم .

عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درباره مردی از دیار قم رفسنجان ایران حرف می‌زنیم که اعتدال و میانه‌روی، وحدت و دوری از افراط و تفریط دغدغه همیشگی‌اش بود او تنش‌زدایی را بر تنش‌زایی و منافع ملی را بر منافع گروهی همواره مقدم‌ می‌دانست. مردی که آفتاب بهاری در پیشانی داشت و قطب‌نمایی از جنس وحدت که قلب‌ها را به قبله‌گاه اتحاد و دست‌ها را به دریای وحدت گره می‌زد او چهره‌ای ممتاز بود. بد خواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.

هاشمی گفت: پروردگارا قلب‌مان را آرامش عنایت کن. خداوندا حالمان را چنان کن که با انصاف و مهربانی بندگانت را که آنچنان که باید شایسته اکرام بدانیم خداوندا در این حوادث خونین دیماه قلب ما را به آرامش  لاخوف علیهم و لا تحزنون قرار بده تا در فراغ سلیمانی، همچون مردم کرمان عاشقان خدمت شویم نه شیفتگان قدرت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز