خبرگزاری کار ایران

واکنش سخنگوی شورای نگهبان به اظهارات امروز رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۳۶۸

سخنگوی شورای نگهبان گفت: جنجال برای تایید افراد فاقد صلاحیت تازگی ندارد، اما پیشگامی رئیس جمهور در این پروژه ضد ملی تاسف بار است.

به گزارش ایلنا، عباسعلی کدخدایی قائم مقام و سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در توئیتر و در واکنش به اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت، نوشت:

«جنجال برای تایید افراد فاقد صلاحیت تازگی ندارد؛ اما پیشگامی رئیس جمهور در این پروژه ضد ملی تاسف بار است. البته نمی‌دانستیم عدم تایید بستگان به معنی حذف جناح‌های دیگر است.»

گفتنی است، رئیس‌جمهور امروز در جلسه هیئت دولت عنوان کرد: در برابر فشار حداکثری نیاز به انسجام و برادری حداکثری داریم.  وقتی عدم صلاحت یک فرد روشن است او را رد صلاحیت کنید. وقتی احتمال عدم صلاحیت کسی ضعیف است مردم را ناراحت نکنید. نگویید در برابر یک صندلی مجلس ۱۷۰۰ نفر کاندیدا هستند. این ۱۷۰۰ نفر از چند جناح هستند؟ این که انتخابات نمی‌شود. مردم تنوع می‌خواهند. در میدان انتخابات بگذارید همه احزاب و گروه‌ها شرکت کننند. با یک جناح نمی‌شود کشور را اداره کرد. اگر ۸۳ میلیون نفر متحد باشیم و یک نفر مخالف باید او را جذب کنیم یک نفر مخالف هم زیاد است. شما یک جمعیت زیاد را مخالف می‌کنید؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز