خبرگزاری کار ایران

پاپی زاده در نطق میان دستور:

دولت در پیشگاه مردم بابت تمام تصمیمات اقتصادی اشتباه عذرخواهی کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۸۵۷

نماینده مردم دزفول در مجلس تاکید کرد: در تاریخ خواهند نوشت تنها کشوری که در مقابل آمریکا به خون خواهی از فرزند خود بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا را به خاک و خون کشید ایران اسلامی بود و یقینا هرگونه شرارت جدید آمریکا پاسخ کوبنده تری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس پاپی زاده بالنگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ دی) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود گفت: آمریکای جنایتکار با اشتباه محاسباتی مرگبار خود تصور می کرد با ترورو نا جوانمردانه شهید سپهبد سلیمانی می تواند نظام و انقلاب را با چالش اساسی مواجه کند اما با دست قدرتمند خداوند متعال صحنه ترور شهید سلیمانی به یکی از بزرگ ترین تجدید میثاق های تاریخ جهان معاصر تبدیل شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس ادامه داد: قیام عمومی ملت ملت شریف ایران به خون خواهی سردار دل ها و ایجاد رستاخیز انسانی از اهواز و دزفول قهرمان تا سراسر کشور پیام های صریح به دولتمردان برای پایان غرب زدگی و دلبستگی به وعده های سراب گونه غرب داشت. پاسداشت قیام اخیر مردم استکبارستیزی است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس بیان داشت: صحنه پساترور رستاخیز بین المللی را رقم زد که فرموده مقام معظم رهبری همه دلبستگان مقاومت خون خواه شهید سلیمانی هستند، از سرداران و سربازان عزیز سپاه پاسداران که با حمله موفق، دقیق و شجاعانه خود به پایگاه آمریکایی در عراق هیمنه ابرقدرت پوشالی آمریکا را در هم شکسته است و زمینه خروج  آن را از منطقه فراهم کرده سپاسگزاریم و در تاریخ خواهند نوشت تنها کشوری که در مقابل آمریکا به خون خواهی از فرزند خود بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا را به خاک و خون  کشید ایران اسلامی بود و یقینا هر گونه شرارت جدید آمریکا پاسخ کوبنده تری خواهد داشت.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس تصریح کرد: جناب آقای رئیس جمهور علیرغم اینکه همگان از خطای انسانی و سقوط هواپیما و کشته شدن هموطنان عزیز به شدت  داغ دار و متاثر هستیم اما پذیرش شجاعانه و متواضعانه این اشتباه از سوی فرماندهان سپاه پاسداران الگوی عملی است برای دولتمردانی که با تصمیمات اشتباه کشور را به بیراهه کشاندند و معطل مذاکره با آمریکا و برجام ماندند، در حالی که بزرگترین رمز موفقیت در برابر تحریم‌ها تکیه بر توان تولید ملی و حمایت از نخبگان داخلی است، از این رو انتظار داریم دولت در پیشگاه مردم مظلوم ایران بابت تمام تصمیمات اقتصادی اشتباه که موجب رکود اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم و کاهش ارزش دارایی آنها شده است شجاعانه در رسانه ملی عذرخواهی کند.

پاپی زاده در ادامه نطق میان دستور گفت: با وجود تحریم های سخت و فشارهای  اقتصادی در هفت سال گذشته با الهام از فرهنگ مقاومت و پایداری دزفول مقاوم و حمایت مردم و مسئولین اقدامات اساسی برای توسعه و پیشرفت دزفول صورت گرفته است، در بخش بهداشت و درمان احداث ۸ بیمارستان جدید دزفول را به قطب درمانی جنوب غرب کشور تبدیل کرده است، با افتخار می گویم بیمارستان تامین  اجتماعی دزفول تازه ترین بیمارستان تامین اجتماعی سراسر کشور است که با پیشرفت ۱۰۰ درصدی تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید و شهروندان عزیز دزفولی می توانند تمام خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت کنند.

وی ادامه داد: بیمارستان فوق تخصیص زنان و زایمان دزفول با پیشرفت حدود ۱۰۰ درصد به عنوان تنها بیمارستان فوق تخصصی زنان در جنوب غرب کشور با برخورداری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دزفول را به قطب درمانی  تخصصی منطقه تبدیل کرده است و منشأ خدمات بی نظیر برای جامعه بانوان خواهد بود.

نماینده مردم دزفول در مجلس تاکید کرد:  مجمع بیمارستانی سوانح و سوختگی و غربالگری با پیشرفت ۱۰۰ درصدی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد، بیمارستان بزرگ دزفول با ظرفیت ۴۰۰ تخت در فاز اول  با پیشرفت ۵۰ درصدی به عنوان بزرگترین بیمارستان استان خوزستان سال آینده  به بهره برداری خواهد رسید.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس بیان داشت: احداث بیمارستان خیبر با پیشرفت ۱۰۰ درصد، بیمارستان سردشت با پیشرفت ۹۰ درصد، بیمارستان بخش شهیون با پیشرفت ۷۵ درصد و بیمارستان بخش مرکزی به زودی به بهره برداری قطعی می رسد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: در بخش کشاورزی احداث بزرگترین سردخانه جنوب غرب کشور در دزفول برای ذخیره سازی محصولات کشاورزی، راه اندازی کارخانه فرآوری محصولات کشاورزی با ظرفیت ۶۰۰ تن در روز و احداث دو کارخانه بزرگ چغندر قند از جمله فعالیت های زیر ساختی در بخش کشاورزی دزفول است. همچنین استقرار اداره مستقل کمرگ در دزفول و دریافت مجوز مرز هوایی فرودگاه، تصویب قوانین راه گشا مربوط به صادرات و ایجاد زمینه حضور تجار و بازرگانان خارجی از اقداماتی است که موجب افزایش ۳۰۰درصدی محصولات کشاورزی دزفول شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس بیان داشت: برگرداندن حداقل از ۶۰۰  هتکتار از اراضی پادگان قائمیه دزفول و اختصاص به سرمایه گذاری بزرگ صنعتی مانند کارخانه عظیم فولاد و دو کارخانه چغندر قند  و تبدیل دزفول به یکی از قطب های صنعتی خوزستان از دیگر اقدامات در این حوزه است.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی ادامه داد: در بخش مهم راه و جاده های ارتباطی نیز می توان به شروع عملیات اجرایی جاده پاشنه زاگرس برای اتصال دزفول و شمال خوزستان به اصفهان، احداث فاز اول بزرگراه دزفول به اهواز با کاهش ۲۰ کیلومتری مسافت و آغاز احداث بزرگراه چهار راه آوج به میانرود اشاره کرد.

وی گفت: احداث و بهسازی بسیاری از جاده های روستایی شامل جاده بنوت به خیبر، جاده فیروز آباد به سبزآب و سربیشه، جاده ماهور برنجی، جاده سه راهی فضیلی به شهر چغامیش و تامین اعتبار برای تکمیل جاده های بخش شهیون، بخش چغامیش، زاویه ها از اهم فعالیت های صورت گرفته در بخش راه دزفول است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی دزفول، می توان به افزایش پروازهای فرودگاه دزفول از ۷ پرواز در هفته در سال ۹۱ به ۲۴ پرواز در هفته در سال ۹۸ همچنین به دریافت مجوز اتصال دزفول به شبکه راه آهن سراسری، تعیین مسیر میخکوبی مسیر ارتباطی و به زودی آغاز عملیات اجرایی راه آهن دزفول اشاره کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس بیان داشت: از اهم فعالیت های قانونگذاری نیز می توان به برخی از موارد اشاره کرد، برای اولین بار پس از یکصد سال از اکتشاف نفت، تصویب و پیشنهاد نماینده دزفول به عنوان قانون دائمی و الزام وزارت نفت به پرداخت عوارض زیست محیطی که سالانه حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان به بودجه استان خوزستان اضافه می شود.

وی افزود: جلوگیری از ادامه پروژه های غیرکارشناسی و خسارت آور انتقال آب بین حوزه ای، پیشنهاد و تصویب بودجه حدود ۱۰۰ میلیون دلار برای مقابله با کانون های ریز گرد در ستان خوزستان در کمیسیون تلفیق مجلس، پیشنهاد و تصویب قانون تبدیل وضعیت معلمین پیش دبستانی، نهضتی و حق التدریس و پیشنهاد و تصویب برداشت ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی با اذن مقام معظم رهبری برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان و کشاورزان زحتمکش.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس بیان داشت: در پایان عرض می کنم تمامی این اقدامات ثمره الهی و حمایت بی نظیر آحاد مردم بزرگوار دزفول است و برای رسیدن دزفول قهرمان به جایگاه مطلوب و واقعی علاوه بر استمرار و تلاشی خستگی ناپذیر، نیازمند آرامش، وحدت و همدلی بین یکایک مردم عزیز دزفول هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز