خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در اخطار قانون اساسی:

وزارت اطلاعات فرد همراه با سفیر انگلیس در تجمعات را شناسایی کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۸۲۳

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با تاکید بر اخراج سفیر انگلیس به جهت حضور در تجمعات تهران گفت: وزارت اطلاعات عناصر ضدامنیتی و فرد همراه با سفیر در این تجمعات را شناسایی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در اخطاری با استناد به اصل ۵۲ قانون اساسی گفت: اقدام اخیر سفیر انگلستان و حضور در تجمع تهران که به دنبال اجرای سیاست‌های ساکنان دولت در لندن انجام می‌شود، اقدام نفی استقلال کشور محسوب می‌شود. سفیر انگلستان در حالی سعی دارد حضورش را در تجمعات انکار کند که فیلم و شواهد کافی وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از روز گذشته تاکنون بیش از ۲۰ نماینده خواهان اخراج سفیر انگلستان شده‌اند، اما هیچ اقدامی از سوی وزارت امور خارجه صورت نگرفته است، گفت: فردی که همراه سفیر انگلستان در این تجمعات حضور داشته و اکنون فرار کرده، چه کسی بوده است؟ مسئولان امنیتی و وزارت اطلاعات باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند. از وزارت اطلاعات انتظار داریم عناصر ضدامنیتی خارجی را شناسایی کند.

وی با اشاره به از بین رفتن ۹ میلیون نفر از جمعیت ایران با ایجاد قحطی مصنوعی توسط انگلیس تصریح کرد: وزارت امور خارجه باید غرامت این افراد را از طریق جوامع بین المللی پیگیری کند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به ضرورت اقدام در مقابل زیاده خواهی ها و دخالت های بیجای انگلیس گفت: باید در مقابل موضع طلبکارانه انگلیس ایستادگی کنیم و از استقلال و عزت مردم دفاع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز